Gå til innhold

Vinåpning - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"vinlysten" kan være programmert i C++ for alt jeg vet.

Den skjønte jeg ikke....?

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

24

• morsan

19

• Lotte :o)

17

• mariaflyfly

10

Mest aktive i denne tråden

Gjest vinlysten
Skrevet

Ikke gi opp i allefall :o) Jeg ser han er her og lusker, så han er nok ikke helt uinteressert.

Lusker og lusker... han er nå her uansett han da, neppe pga meg...:/

Smakte vinen?

Skrevet

Lusker og lusker... han er nå her uansett han da, neppe pga meg...:/

Smakte vinen?

Ja, vin er alltid godt :) Ikke er jeg alene heller. Du drikker vin med meg, mens prust har tømt flaska si med tyrkisk, he he.

Skrevet

DU kan vel pose-knepet?

Putt dropsene oppi en brødpose, evt bare den posen de lå i. Ta kjevla over, og knus dem. Da går de mye fortere i oppløsning!

Men det blir vel lenge til neste flaske... Gidder ikke å kjøpe så dyr drikke på polet....

Dobbel brødpose + biffslegga! ;D

Skrevet

''fredgaskveld ''

Du har alt begynt, skjønner jeg;-)

*litt flau*

Du skjønner at jeg er trippeltarbeidende akkurat nå:

*DOL'er

*Mailer

*Jobber med noe jobbgreier

*gløtter bortpå Tv'en innimellom

*hører på min kjæres snorking på sofaen

ØY! Det ble mer enn trippelt! Ikke rart at korrekturen ikke er på topp....

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221772341' post='3962720]

Dobbel brødpose + biffslegga! ;D

Biffslegga????!!!

*fikk noen gamle barnsomsminner om farmor som laget til "bankekjøtt" og dengte løs på kjøttet på skjærefjøla*

Skrevet

Biffslegga????!!!

*fikk noen gamle barnsomsminner om farmor som laget til "bankekjøtt" og dengte løs på kjøttet på skjærefjøla*

Jeg denger løs på dropsene, hehe!

Pappa kom innom midt i verste dropsknusinga, og utbrøt "herregud datter, er du 17 år igjen, eller", basert på 16 år gamle minner fra en sølete kjøkkenbenk, hehe!

Skrevet

Det er ikke rart du ikke skjønner, da kunstig intelligens umulig kan ha selvbevissthet.

Ikke rart det ikke blir noe på deg, slik som du kaster bort sjansene når de kommer!!

Skrevet

*litt flau*

Du skjønner at jeg er trippeltarbeidende akkurat nå:

*DOL'er

*Mailer

*Jobber med noe jobbgreier

*gløtter bortpå Tv'en innimellom

*hører på min kjæres snorking på sofaen

ØY! Det ble mer enn trippelt! Ikke rart at korrekturen ikke er på topp....

*S* Ska'kke si noe jeg, for det blir masse tastefeil når jeg skal være kjapp:-) Din ble bare litt ekstra morsom fordi det var snakk om alkohol;-)

Skrevet

Ja, vin er alltid godt :) Ikke er jeg alene heller. Du drikker vin med meg, mens prust har tømt flaska si med tyrkisk, he he.

Øy!!!!

Det var jo bare litt igjen da.... Beklageligvis.

Men - det er riktig at flaska er tom ja!

Skrevet

Øy!!!!

Det var jo bare litt igjen da.... Beklageligvis.

Men - det er riktig at flaska er tom ja!

Hihi. Ja, det høres verre ut enn det er ;o)

Skrevet

Pøh, jeg er ikke dum, jeg skjønner vel at dette bare er et slemt forsøk på å offentlig drite ut stakkars, feite, sytende SMIR.

Kvinnfolk kan jaggu være ekle iblant.

Nå er du som sier her på bygda "lost in space"!

Skrevet

Pøh, jeg er ikke dum, jeg skjønner vel at dette bare er et slemt forsøk på å offentlig drite ut stakkars, feite, sytende SMIR.

Det at du automatisk tror at noen som er hyggelige bare gjør det for å drite deg ut, er ikke et godt tegn!

Skrevet

Nå tror jeg du tar feil. Hun virker da veldig hyggelig, og det er kjekt å flørte litt :.o)

Skrevet

hmmmm Er ikke det litt tungvint da? Da må du jo planlegge at du skal ha et glass...

Det var forresten en av mannfolkene her på DOL (ikke mrxx, men Prazac kanskje) som lærte meg hvordan Gin and Tonic skulle være. Vi prøvde den romtemperert, og det var ikke godt. Husker han sa at romtemperert Gin smakte som sure sokker....

Til det bruker jeg isbiter, Gin og Tonic water, eller evt bitter lemon. Hmmm ......nei, har ikke det nå....

Romtemperert GT? *vantro*

Skrevet

Romtemperert GT? *vantro*

GT?

Å ja - Gin and Tonic!

Ja - det var første gang vi prøvde det...syntes sannelig ikke det smakte noe særlig nie!

Men det var utrolig hvordan det forandret seg når det kom is oppi!!!!

Men alt må jo læres!!!

Forresten på tide du hiver deg med i denn eintellektuelle og givende tråden :-)

Skrevet

GT?

Å ja - Gin and Tonic!

Ja - det var første gang vi prøvde det...syntes sannelig ikke det smakte noe særlig nie!

Men det var utrolig hvordan det forandret seg når det kom is oppi!!!!

Men alt må jo læres!!!

Forresten på tide du hiver deg med i denn eintellektuelle og givende tråden :-)

Her har jeg sittet og skrevet på eksamensoppgava i hele kveld og holdt meg (nesten) unna DOL, og så er det DET kalaset her når jeg returnerer?! Kanskje like greit at jeg ikke var her noe særlig tidligere i kveld. *skotter lengselsfullt opp på vinhylla*

Skrevet

Her har jeg sittet og skrevet på eksamensoppgava i hele kveld og holdt meg (nesten) unna DOL, og så er det DET kalaset her når jeg returnerer?! Kanskje like greit at jeg ikke var her noe særlig tidligere i kveld. *skotter lengselsfullt opp på vinhylla*

Jeg sitter også og "jobber"

*ekstremt effektiv i kveld*

Skrevet

Eg har mye eg _skulle_ ha gjort!

Skrevet

Multitasking? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...