Gå til innhold

Vinåpning - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må nå ha _noe_ å se frem til, når en først skal inn på gamlehjem.

Dessuten har eg en "visjon" om å sitte i en gyngestol i haven om kvelden å nippe til ett glass Portvin, mens eg blir underholdt av en strykekvartett (som spiller Mozart), mens de hvite gardinene blafrer lydløst i bakgrunnen...:-)

Vil gjerne ha tips om hvor dette aldershjemmet ligger, slik at jeg kan få inn både meg og noen hyggelige venner. :)

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

24

• morsan

19

• Lotte :o)

17

• mariaflyfly

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Her har jeg sittet og skrevet på eksamensoppgava i hele kveld og holdt meg (nesten) unna DOL, og så er det DET kalaset her når jeg returnerer?! Kanskje like greit at jeg ikke var her noe særlig tidligere i kveld. *skotter lengselsfullt opp på vinhylla*

Det er opptrapping til freddan ;)

Muligens er det din pizza som skal testes i morgen. Den er i allefall den neste på lista. Altså neste gang det lages pizza her i huset.

Skrevet

Det er opptrapping til freddan ;)

Muligens er det din pizza som skal testes i morgen. Den er i allefall den neste på lista. Altså neste gang det lages pizza her i huset.

Det synes jeg er en svært god idé. :) Jeg skal lage den sjøl på lørdag sammen med unga. Husk bare å kjevle tynt nok! :)

Skrevet

Det synes jeg er en svært god idé. :) Jeg skal lage den sjøl på lørdag sammen med unga. Husk bare å kjevle tynt nok! :)

Jeg leiter etter tråden, men finner den ikke. Får søke da ;) Må planlegge slik at jeg får handlet ingrediensene i morgen. Familien her er så glad for at jeg tester ut nye oppskrifter, selv om de liker godt de to faste.

Skrevet

Jeg fant oppskriften :) Det er ikke noe i den som jeg ikke allerede har, bortsett fra skinka.

Du svarte aldri på spørsmålet om hvor mye en kvist og en neve blader utgjør i urter på boks..

Skrevet

Jeg fant oppskriften :) Det er ikke noe i den som jeg ikke allerede har, bortsett fra skinka.

Du svarte aldri på spørsmålet om hvor mye en kvist og en neve blader utgjør i urter på boks..

Øhh...Aner ikke. Sorry. En kvast er kanskje 10 cm? Og en neve basilikum er kanskje 5-6 store blader? Putt bladene inni hverandre og hakk løs. :)

Skrevet

Øhh...Aner ikke. Sorry. En kvast er kanskje 10 cm? Og en neve basilikum er kanskje 5-6 store blader? Putt bladene inni hverandre og hakk løs. :)

Jeg har alt på glass, så da får jeg bare slenge i noe.

Skrevet

Jeg har alt på glass, så da får jeg bare slenge i noe.

Du får rapportere. :)

Skrevet

Ja, er sikkert tegn på at jeg er psykopat eller noe.

Seriøst, jeg tror ikke et sekund på disse benektelsene deres. Jeg er ikke dum.

Nei, du er ikke dum, men du har kanskje veldig lav selvtillit når det gjelder damer, og derfor blir det umulig for deg å tenke deg at noen faktisk _kan_ være interessert i deg.

Og når du så støter damene fra deg ved å svare slik som du har gjort i denne tråden, blir det en selvoppfyllende profeti.

Skrevet

Nei, du er ikke dum, men du har kanskje veldig lav selvtillit når det gjelder damer, og derfor blir det umulig for deg å tenke deg at noen faktisk _kan_ være interessert i deg.

Og når du så støter damene fra deg ved å svare slik som du har gjort i denne tråden, blir det en selvoppfyllende profeti.

''Og når du så støter damene fra deg ved å svare slik som du har gjort i denne tråden, blir det en selvoppfyllende profeti.''

Enig!

Skrevet

Du får rapportere. :)

Du har ikke oregano i pizzaen? Fant ikke det i oppskrifta, men trenger en bekreftelse..

Skrevet

Vil gjerne ha tips om hvor dette aldershjemmet ligger, slik at jeg kan få inn både meg og noen hyggelige venner. :)

Det ligger i Toscana området, det er alt eg vil si foreløpig. :)

Skrevet

Det er aldri noen som har vist interesse for meg tidligere, selv ikke da jeg var normalvektig.

Men jeg synes du er veldig hyggelig å skrive med :) Ta med deg det som er positivt også!

Skrevet

Du har ikke oregano i pizzaen? Fant ikke det i oppskrifta, men trenger en bekreftelse..

Nope. :)

Skrevet

Det er aldri noen som har vist interesse for meg tidligere, selv ikke da jeg var normalvektig.

Ingen her inne vet noe som helst om vekta di med mindre du forteller det til oss.

Skrevet

''Og når du så støter damene fra deg ved å svare slik som du har gjort i denne tråden, blir det en selvoppfyllende profeti.''

Enig!

Hadde eg fått et så flott kompliment her inne så hadde eg blitt både stolt & rørt.

Hører du SMIR?

Skrevet

Kompliment?

"Vinlysten" skreiv til DEG!

''DET er jeg ikke nei!

Men klart, du må jo tro det verste uansett... Synd for deg. Jeg liker deg nemlig.

– vinlysten''

Det er ett kompliment!

Skrevet

Ja, det var vel det da.

Det var nok det.

Men nå er toget gått, men hvis du "får ut fingeren" så kanskje du kan komme ombord på neste stasjon! :-)

Skrevet

Nå ble jeg ganske deppa... er deprimerende uansett hvordan du snur og vender på det, dette.......................

Ikke se på det slik! Se på dette som en enestående mulighet til å unngå at du gjør samme feilen neste gang, hva enten det er vinlysten eller andre som sier noe pent til deg! :-)

Nå har du blitt gjort oppmerksom på at du e alt for streng mot deg selv, og da kan det jo bare gå én vei - framover!! :-D

Lykke til, SMIR!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...