Gå til innhold

Vinåpning - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er neppe så enkelt, jeg tror jo ingen liker meg, det er jo derfor jeg sitter her på DOL.

"Vinlysten" har nettopp sagt at ho liker deg !

Kaller du ho en løgner da?

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

24

• morsan

19

• Lotte :o)

17

• mariaflyfly

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tror ikke noe på det.

Da kaller du ho en løgner, og DET syntes eg du bør beklage ovenfor ho.

Beklager om du oppfatter meg som hard, det er ikkje meninga å såre deg, men kanskje du har såra den som i dag har gitt deg ett flott kompliment?

Du burde heller ta til deg dette, fremfor å dyrke melankoli, ensomhet og forakten ovenfor deg sjøl.

Skrevet

Jeg skal beklage meg.

Nå har hun sikkert gått.

Flott det! :-)

Sov godt, og husk å blåse ut lyset om du er den siste som forlater dol for i kveld.

Skrevet

Krisen avverget, dytta korken nedi:)

Kjøp vin med skrukork neste gang :)

Men da er det fare for å dumme seg ut hehe, jeg er ikke vant med skrukork. Jeg skrudde den på hver gang..... Altså hver gang jeg skulle fylle på glasset mitt, så kom det ikke noe...flaaaaut ;) Og jeg var ikke full engang! Er den åpen så er den åpen, slik var det jo når den var korka på vanlig måte. "Gammel vane vond å vende" er det noe som heter :)

Kjøp vin med skrukork, men hiv den laaangt bort, så unngår du flauser hehe

Skrevet

"Vinlysten" skreiv til DEG!

''DET er jeg ikke nei!

Men klart, du må jo tro det verste uansett... Synd for deg. Jeg liker deg nemlig.

– vinlysten''

Det er ett kompliment!

''Det er ett kompliment!''

"Et kompliment"

Hehe, klarte ikke å la være, siden det var kommentert her tidligere i uka;-) Beklager...

Skrevet

"Et kompliment"

Hehe, klarte ikke å la være, siden det var kommentert her tidligere i uka;-) Beklager...

Det er ikke noe å beklage, kjære orm. Jeg har også lagt merke til at et/ett er en ting mange ikke behersker. Deriblant den bråkjekke mrxx. Ved å påpeke det blir man mere obs på det. Vi skal bruke hele livet til å lære. Da mener jeg ikke at vi skal slå ned på alle feil folk gjør hver gang, men det skader ikke å nevne det en gang i blant.

Skrevet

Det er ikke noe å beklage, kjære orm. Jeg har også lagt merke til at et/ett er en ting mange ikke behersker. Deriblant den bråkjekke mrxx. Ved å påpeke det blir man mere obs på det. Vi skal bruke hele livet til å lære. Da mener jeg ikke at vi skal slå ned på alle feil folk gjør hver gang, men det skader ikke å nevne det en gang i blant.

:-) Liker ikke å være den som løfter pekefingeren, men nå klarte jeg virkelig ikke å dy meg:-)

Skrevet

:-) Liker ikke å være den som løfter pekefingeren, men nå klarte jeg virkelig ikke å dy meg:-)

Jeg merker at jeg får sånn rar betoning i måten jeg leser på når folk skriver ett. Da er det jo veldig trykk på det.

I vårt engelskinfiserte samfunn burde vi kanskje foreslå en huskeregel om at et=a, og ett= one.

Skrevet

"Et kompliment"

Helt i orden, det der driver "morsan" med hele tiden.:)

Men det er nok mer sannsynlig at eg blir landets neste Statsminister, enn at (att?) eg klarer å huske det.

Skrevet

Men det er nok mer sannsynlig at eg blir landets neste Statsminister, enn at (att?) eg klarer å huske det.

Hele tiden, du liksom! ;-)

Jeg unnlot f eks å kommentere i denne tråden - tro bare ikke at jeg ikke la merke til det! ;-)

Skrevet

''enn at (att?) eg klarer ''

Det er korrekt med "at". ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...