Gå til innhold

Hva skjer hvis jeg lar være å betale

Anbefalte innlegg

Gjest netthandelen
Skrevet

Vet ikke hva som gikk av meg, men i dag var jeg innom netthandelen og la inn et bud. Angrer som en gal. Hvis jeg lar være å betale,får jeg regning i posten da?

Gjest tidligere kunde
Skrevet

Sjekk på sidene demmes, det står der.

Jeg TROR de bare kutter ut å sende varene, og at budet "blir borte", men jeg er ikke sikker.

Onsdag1365380628
Skrevet

Nei det får du ikke. Hvis du går inn på netthandelen sine sider kan du lese om angrerett og slikt.

Skrevet

Jeg TROR de bare kutter ut å sende varene, og at budet "blir borte", men jeg er ikke sikker.

Det heter ikke demmes, det heter deres.

Skrevet

Jeg har også gjort den blemme en gang. Jeg bare lot være å betale, da kom det ingen vare og jeg høert heller ikke noe fra de i form av purringer, eller meldinger ved senere kjøp.

De regner nok med at det er ganske mange som angrer seg litt og trekker seg, så det kalkulerer de nok med.

Skrevet

Jeg tror man kan trekke seg tre ganger, før man blir utestengt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...