Gjest netthandelen Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Vet ikke hva som gikk av meg, men i dag var jeg innom netthandelen og la inn et bud. Angrer som en gal. Hvis jeg lar være å betale,får jeg regning i posten da? 0 Siter
Gjest tidligere kunde Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Sjekk på sidene demmes, det står der. Jeg TROR de bare kutter ut å sende varene, og at budet "blir borte", men jeg er ikke sikker. 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Nei det får du ikke. Hvis du går inn på netthandelen sine sider kan du lese om angrerett og slikt. 0 Siter
Jølsen Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Sjekk på sidene demmes, det står der. Jeg TROR de bare kutter ut å sende varene, og at budet "blir borte", men jeg er ikke sikker. Det heter ikke demmes, det heter deres. 0 Siter
Anka Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Jeg har også gjort den blemme en gang. Jeg bare lot være å betale, da kom det ingen vare og jeg høert heller ikke noe fra de i form av purringer, eller meldinger ved senere kjøp. De regner nok med at det er ganske mange som angrer seg litt og trekker seg, så det kalkulerer de nok med. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Sjekk på sidene demmes, det står der. Jeg TROR de bare kutter ut å sende varene, og at budet "blir borte", men jeg er ikke sikker. Jeg tror man kan trekke seg tre ganger, før man blir utestengt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.