Gjest nyysgjerrig Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article2228876.ece Jeg blir utrolig nysgjerrig når jeg leser sånt, døden nær av å bli voldtatt? med kniv da eller? 0 Siter
Shova Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Jævlene har vel stukket forskjellige ting inni henne, og faren er da stor for å blø ihjel. Kvinnen vil ha fysiske plager i lange tider pga skadet/ødelagt underliv. Jævlene burde vært innesperret på livstid. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Ikke godt å si. Det står at han sier hun ønsket "denne typen samleie" - hvilket indikerer at han ikke har brukt andre redskaper... Men, jeg ville også trodde som deg - at det har vært noen redskaper inne i bildet... 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Ikke godt å si. Det står at han sier hun ønsket "denne typen samleie" - hvilket indikerer at han ikke har brukt andre redskaper... Men, jeg ville også trodde som deg - at det har vært noen redskaper inne i bildet... '' Det står at han sier hun ønsket "denne typen samleie" - hvilket indikerer at han ikke har brukt andre redskaper...'' Gjør det? 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 '' Det står at han sier hun ønsket "denne typen samleie" - hvilket indikerer at han ikke har brukt andre redskaper...'' Gjør det? Et samleie er jo mellom to personer. Hadde det stått "denne typen sex" hadde det vært noe annet... I mine øyne da 0 Siter
Gjest mitrjaløse Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Et samleie er jo mellom to personer. Hadde det stått "denne typen sex" hadde det vært noe annet... I mine øyne da Ikke i juridisk forstand, så vidt jeg forstår. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.