Gå til innhold

Har det vært veldig lite sol i det siste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det slo meg at nå er det lenge siden jeg kan huske å ha sett sola. På Østlandet, altså.

Syns det har vært en lang grå tid som nesten har gått i ett siden i sommer(?), og plutselig for et par uker, rundt 1.september ble det i tillegg ganske kaldt.

Kan det stemme, jeg har ikke helt registrert været i det siste.

Skrevet

Jeg så solglimt senest i går, men det regnet for det meste. Det har vært mye gråe dager i september ja. Sitter du bare inne? :)

Skrevet

Det har da vært endel sol på østlandet. Jeg tror du bør være mere ute:-)

Skrevet

Det har vært en del grått, men det har ihvertfall ikke vært _regn_, så se positivt på det:-)

Skrevet

Det har vært en del grått, men det har ihvertfall ikke vært _regn_, så se positivt på det:-)

Hvis det er grått så er det grått. Ingen grunn til å se positivt på det:-)

Skrevet

Det har da vært endel sol på østlandet. Jeg tror du bør være mere ute:-)

Jeg går bare ut hvis det er sol! ;)

Skrevet

Jeg så solglimt senest i går, men det regnet for det meste. Det har vært mye gråe dager i september ja. Sitter du bare inne? :)

Neida, jeg sitter ikke bare inne, har bare en opplevelse at det har vært gråvær i en evighet, samtidig som jeg ikke husker om det faktisk har vært det, eller om det bare er min tolkning.

Også savnet jeg sol og varme:-)

Skrevet

Jeg går bare ut hvis det er sol! ;)

Du kan ikke ha gått ut da heller, for det har vært dager med sol:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...