Gå til innhold

hvilken tv-serie? quiz :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg havnet i Kongen av Queens! :o)

Vittig, dere er noen dolere med i den serien ja :)

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

24

• morsan

5

• Lotte :o)

4

• filiokus81

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Carrie er kul og pen, men hun er jo ganske bitchy til tider, da;-)

Det er vel der jeg ligner henne, da. Velg selv, haha!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221812970' post='3962984]

Det er vel der jeg ligner henne, da. Velg selv, haha!

Eventuelt at du er like morsom som Doug!;-) testen skiller jo ikke på om du ligner på henne eller på ham.

Eller på Arthur eller Spence for den saks skyld! *moahahahaha*

Skrevet

Du kunne vært med i Ghost whisperer, der du for dem meste hadde brukt tiden på å hjempe forvirrede spøkelser med å gjøre opp ting for så å kryse over. Du liker å hjelpe folk, og har et stor hjerte.

Har aldri sett serien....

Skrevet

Eventuelt at du er like morsom som Doug!;-) testen skiller jo ikke på om du ligner på henne eller på ham.

Eller på Arthur eller Spence for den saks skyld! *moahahahaha*

Særlig Spence, hehehe! :o)

Annonse

Skrevet

Du kunne vært med i Ghost whisperer, der du for dem meste hadde brukt tiden på å hjempe forvirrede spøkelser med å gjøre opp ting for så å kryse over. Du liker å hjelpe folk, og har et stor hjerte.

Jeg synes det er en fin serie. Det handler om ei som ser og snakker med de døde, også hjelper hun dem med problem før de går inn i lyset :) Hehe, om en ikke tror på slikt så er serien mere en komedie kanskje .

Skrevet

Herregud. Livs standar? Menes det levestandard?

Det gjør nok det. Mye rart der.....

Skrevet

Herregud. Livs standar? Menes det levestandard?

Det gjør nok det. Bærer preg av dårlig oversettelse, synes jeg.

Skrevet

CSI her også.Må vel kanskje pelle meg til å se en episode?

Ellers irriterte jeg meg en smule over alle skrivefeilene i quiz'en...

Skrevet

Det fikk jeg også. Har heller aldri sett den :)

Skrevet

Jeg havnet i Kongen av Queens! :o)

Ikke overraskende:) Morsomt å se at du og Jølsen havnet i samme serie!

Skrevet

Resultat:

Lost

Du kunne vært med i Lost, der du for det meste hadde brukt tiden på å overleve på øya du har vært så uheldig å stranne på, og når alt er i boks der prøver du å finne en vei tilbake til sivilisasjon eller prøver å finne ut hva som egentlig skjer på øya...mye merkelig. Du er en tøff person med et sterkt overlevelses instingt, og kanskje en god leder også?

Annonse

Skrevet

Jeg havnet også i CSI, som jeg vet ingen ting om. Tror ikke jeg har sett noen episode. Hvilken kanal går/gikk serien på?

Skrevet

Resultat:

Lost

Du kunne vært med i Lost, der du for det meste hadde brukt tiden på å overleve på øya du har vært så uheldig å stranne på, og når alt er i boks der prøver du å finne en vei tilbake til sivilisasjon eller prøver å finne ut hva som egentlig skjer på øya...mye merkelig. Du er en tøff person med et sterkt overlevelses instingt, og kanskje en god leder også?

Du er en overlever ja :)

Skrevet

Jeg havnet også i CSI, som jeg vet ingen ting om. Tror ikke jeg har sett noen episode. Hvilken kanal går/gikk serien på?

Jeg tror den går på tvN :)

Skrevet

Ikke helt i humør nå, så jeg falt av på spm 5. Har ikke tålmodighet med så latterlig elendig språk.. *muggen i kveld*

Skrevet

Det gjør nok det. Bærer preg av dårlig oversettelse, synes jeg.

Hvem som helst kan lage slike quizer, så den er nok laget av en eller annen fjortis som skulle ha det moro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...