Gå til innhold

hvilken tv-serie? quiz :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke helt i humør nå, så jeg falt av på spm 5. Har ikke tålmodighet med så latterlig elendig språk.. *muggen i kveld*

Den var grusom når det gjelder skriving ja. grr...*hjelper deg å få det ut* Det kommer seg nok snart :)

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

24

• morsan

5

• Lotte :o)

4

• filiokus81

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

ghost whispers her.aldri sett det...

Jeg liker serien godt :)

Skrevet

Samme her :-)

Yes :)

Ser forresten at du er forkjøla. Det passer jo ikke helt godt... Selskap i morgen vel?

Skrevet

Jeg fikk Kongen av Queens, som jeg faktisk _aldri_ har sett. Men tittelen gir meg ingen gode vibber.

Skrevet

CSI her også.Må vel kanskje pelle meg til å se en episode?

Ellers irriterte jeg meg en smule over alle skrivefeilene i quiz'en...

Den serien er verdt en titt mener nå jeg :)

Skrevet

Kongen av Queens...

Hehe, flere havner der.candyqueen_83 og lillemus og elextra blandt annet :)

Skrevet

Jeg fikk Kongen av Queens, som jeg faktisk _aldri_ har sett. Men tittelen gir meg ingen gode vibber.

Vel, det er en spesiell humor :)

Skrevet

CSI. Har aldri sett den, og aner ikke hva den dreier seg om.

Snodig. Det ser ut til at de fleste havner på serier de ikke har sett :)

Skrevet

Vel, det er en spesiell humor :)

Neppe min ;)

(men det vet jeg jo ikke)

Skrevet

Lost

Du kunne vært med i Lost, der du for det meste hadde brukt tiden på å overleve på øya du har vært så uheldig å stranne på, og når alt er i boks der prøver du å finne en vei tilbake til sivilisasjon eller prøver å finne ut hva som egentlig skjer på øya...mye merkelig. Du er en tøff person med et sterkt overlevelses instingt, og kanskje en god leder også?

Skrevet

Yes :)

Ser forresten at du er forkjøla. Det passer jo ikke helt godt... Selskap i morgen vel?

Fest i morgen kveld ja, selskap søndag ettermiddag, og avreise til Stavanger søndag kveld, med fire påfølgende dager som kursleder...

Passer vanvittig dårlig å være forkjølet nå!

Skrevet

Lost

Du kunne vært med i Lost, der du for det meste hadde brukt tiden på å overleve på øya du har vært så uheldig å stranne på, og når alt er i boks der prøver du å finne en vei tilbake til sivilisasjon eller prøver å finne ut hva som egentlig skjer på øya...mye merkelig. Du er en tøff person med et sterkt overlevelses instingt, og kanskje en god leder også?

''Du er en tøff person med et sterkt overlevelses instingt, og kanskje en god leder også''

Den tror jeg stemmer veldig godt på deg :)

Skrevet

Fest i morgen kveld ja, selskap søndag ettermiddag, og avreise til Stavanger søndag kveld, med fire påfølgende dager som kursleder...

Passer vanvittig dårlig å være forkjølet nå!

Du store mi tid....... Hva med å proppe deg med hvitløk? Litt sent det kanskje? Håper virkelig at denne forkjølelsen ikke bærer med seg feber. Gå med ullsokker på beina. tvi tvi Lykke til!

Skrevet

ghost whispers her.aldri sett det...

Den går ikke akkurat nå for tiden, men jeg regner med den dukker opp på tvN eller på kanal FEM igjen snart.

Skrevet

Jeg havnet på det samme som deg. Jeg ser utrolig lite serier, så den er en jeg aldri har sett.

Skrevet

Havnet visst i CSI jeg også, det hadde jeg ikke trodd i grunnen :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...