pekkaline Skrevet 19. september 2008 Forfatter Skrevet 19. september 2008 Jeg havnet på det samme som deg. Jeg ser utrolig lite serier, så den er en jeg aldri har sett. Man kan ikke følge med på alt av serier 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. september 2008 Forfatter Skrevet 19. september 2008 Havnet visst i CSI jeg også, det hadde jeg ikke trodd i grunnen ) Hehe, hvor ville du heller vært da? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Du er en overlever ja Det er vel de fleste som er her inne no? 0 Siter
fresja Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Jeg tror den går på tvN Kanskje jeg skal kikke innom en dag den kanalen virker. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Hehe, hvor ville du heller vært da? Nei for all del, jeg klager ikke altså ;o) Men siden jeg er litt sånn sykepleierspire tenkte jeg kanskje Akutten eller noe? Men jeg vet jo ikke om den var et alternativ en gang da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.