Gå til innhold

Det er sommer, det er sol og det er fredag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bortsett fra at det hverken er sommer eller sol. Men fredag er det, og i kveld skal det feires med iskaldt øl, masse chips, god mat og så en tur ut senere på kvelden! Hurra! Hva skal dere gjøre da?

Skrevet

Vi lurer litt på om vi skal ta en helg på høyfjellshotell og gå litt i fjellet i helga, så akkurat nå driver jeg og undersøker litt.

Tar gjerne i mot tips på et ok. hotell ikke alt for mange timers kjøretur unna Oslo.

Gjest Freddaaaaaaaaaaaaa
Skrevet

Vi lurer litt på om vi skal ta en helg på høyfjellshotell og gå litt i fjellet i helga, så akkurat nå driver jeg og undersøker litt.

Tar gjerne i mot tips på et ok. hotell ikke alt for mange timers kjøretur unna Oslo.

Hihaaaaaaaaaaaaa helg.

Jeg skal trene, rydde hus så benke meg i sofaen med

potetgull å dip m kjæresten min, mmmmmmmmmmmmmm.

Best av alt, sove lenge i morra.

Gjest annlovinda
Skrevet

I dag er det først raskt avgårde fra jobb, hente minsten på SFO. Bare hjemom så han får skiftet, han skal rett i bursdag.

Selv skal jeg bruke tida han er i bursdag på til å trene.

Og etter det blir det å slappe av i sofaen foran tv. Sovner sikkert i sofaen i kveld, pleier ofte det på fredagen. Beste kvelden i uka.

Gjest hønse-Magda
Skrevet

Pepe-røyking står vel også på programmet, eller hva Rigmor?

Skrevet

Pepe-røyking står vel også på programmet, eller hva Rigmor?

Det kommer an på. Har som sagt et eget rom for vannpipe og te, men vet ikke hvordan det blir i kveld.

Skrevet

Blir stille og rolig her i kveld... Hatt en hektisk dag.

Prinsen min er 5 år i dag :0)

Så da måtte det feires vett du.

Ha en fin fredags kveld Jølsen :0)

Skrevet

Blir stille og rolig her i kveld... Hatt en hektisk dag.

Prinsen min er 5 år i dag :0)

Så da måtte det feires vett du.

Ha en fin fredags kveld Jølsen :0)

Takk, håper du også får en kjempefin kveld og at dagen har vært slik dere håpet! Hurraaaa!

Skrevet

Takk, håper du også får en kjempefin kveld og at dagen har vært slik dere håpet! Hurraaaa!

Vært en fin dag ja! :0)

Skal du ut i helga da?

Skrevet

Vært en fin dag ja! :0)

Skal du ut i helga da?

Ja, skal ut etterpå. Regner med de jeg skal ut med kommer hit i ti-tiden, så blir det litt mat og drikke og musikk før vi drar ut ved halv ett-tiden kan jeg tenke meg.

Skal du bare slappe av i regndressen din og kanskje en kald øl?

Skrevet

Ja, skal ut etterpå. Regner med de jeg skal ut med kommer hit i ti-tiden, så blir det litt mat og drikke og musikk før vi drar ut ved halv ett-tiden kan jeg tenke meg.

Skal du bare slappe av i regndressen din og kanskje en kald øl?

Blir bare å slappe av her ja...Uff, kjenner jeg er lei av å ta det med ro nå...må ha meg en skikkelig bytur snart ;0)

Kos deg masse, og igjen, ta ei øl eller to for meg ;0)

Skrevet

Blir bare å slappe av her ja...Uff, kjenner jeg er lei av å ta det med ro nå...må ha meg en skikkelig bytur snart ;0)

Kos deg masse, og igjen, ta ei øl eller to for meg ;0)

Vi skal ta tolv øl for deg!!

Ha en fortsatt strålende kveld!

Skrevet

Vi skal ta tolv øl for deg!!

Ha en fortsatt strålende kveld!

Yammi!!! :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...