Gjest på jakt etter... Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Hei. Jeg ønsker å legge ut en oppslagstavle på hjemmesiden til laget mitt. Det er ønskelig med en tavle hvor jeg og andre kan legge inn nyttig informasjon til foreldrene. (ikke gjestebok) Noen som vet om noen steder hvor jeg kan finne dette? 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Laget ditt som i et idrettslagslag? Hvis ja, så har alle idrettslag i Norge egen hjemmeside, en KlubbenOnline-side. Der kan du legge inn ting på en egen kalender samt nyheter osv. 0 Siter
Gjest på jakt etter... Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Laget ditt som i et idrettslagslag? Hvis ja, så har alle idrettslag i Norge egen hjemmeside, en KlubbenOnline-side. Der kan du legge inn ting på en egen kalender samt nyheter osv. Nei... ikke sånn. Vi har en egen hjemmeside skrevet i ren html-koding, ikke noe via norges idressforbund. Ønsker å legge til en "oppslagstavle" el.l som en applikasjon, slik som eks www.google.com/calendar 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Nei... ikke sånn. Vi har en egen hjemmeside skrevet i ren html-koding, ikke noe via norges idressforbund. Ønsker å legge til en "oppslagstavle" el.l som en applikasjon, slik som eks www.google.com/calendar OK. Da kan ikke jeg hjelpe deg. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.