Gå til innhold

Hva gir dere mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Belter, klaer, sko.... Det er det jeg har brukt à gitt til min mann. Han har bursdag nà snart, og jeg er usikker pà hva jeg skal kjòpe...Han har liksom alt han trenger. Men sà slo det meg en tanke da : Kroppsmassasje!! Pà en klinikk altsà! Proff massasje med oljer, fà knadd opp muskler og alt der der.... :-D Eller er det litt feminint?

( Joda, vi kan gi dem massasje ogsà, men det er ikke alltid man fullender det man har begynt pà, og det kan vel gjòre godt à fà gàtt til en proff massòr som kan sine saker?)

Jeg tror mannfolka har godt av en skikkelig omgang massasje jeg da, og enda bedre er det vel om dama er fin à se pà :-p

En idé til din mann ogsà kanskje? :-)

Jeg tviler egentlig på om min kjære hadde kommet til å gå til timen om han hadde fått massasjetime i gave. :o) Dessuten vil jeg gjerne selv ta hånd om den kroppen.... ;o)

• Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

32

• Lillemus

14

• morsan

13

• Babette

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Julegave til kjæresten?! Aner ikke! Jeg har som oftest en viss ide, men i år er jeg helt blank. Ikke ble jeg noe klokere av å lese tråden din heller. :o( Dårlig gjort ass! ;o)

Skrevet

Julegave til kjæresten?! Aner ikke! Jeg har som oftest en viss ide, men i år er jeg helt blank. Ikke ble jeg noe klokere av å lese tråden din heller. :o( Dårlig gjort ass! ;o)

He he he:-) Kan jo liste opp for deg hva jeg har kjøpt, har tenkt på å kjøpe, eller skal kjøpe til min samboer - kanskje det hjelper?

Bøker (serien til Stieg Larsson, hjernetrimbok, bok om familiefriluftsliv), spill til PS, gavekort på XXL, kosejoggedress, smykke, ekstern harddisk, arbeidsbukse til bruk ved dekkskifte o.l., bilstøvsuger, verktøyoppbevaring, filmer, kamera, barbermaskin, litt stilig boxer, herreserie med ansiktspleie, "gavekort" på fotballpuben, kinobilletter, dag på rallybanen, verktøy som durer og bråker, sykkelspeedometer, treningstøy, fotballtur til England...

Tja, mer kommer jeg ikke på i farten! Hjalp det noe?

Skrevet

He he he:-) Kan jo liste opp for deg hva jeg har kjøpt, har tenkt på å kjøpe, eller skal kjøpe til min samboer - kanskje det hjelper?

Bøker (serien til Stieg Larsson, hjernetrimbok, bok om familiefriluftsliv), spill til PS, gavekort på XXL, kosejoggedress, smykke, ekstern harddisk, arbeidsbukse til bruk ved dekkskifte o.l., bilstøvsuger, verktøyoppbevaring, filmer, kamera, barbermaskin, litt stilig boxer, herreserie med ansiktspleie, "gavekort" på fotballpuben, kinobilletter, dag på rallybanen, verktøy som durer og bråker, sykkelspeedometer, treningstøy, fotballtur til England...

Tja, mer kommer jeg ikke på i farten! Hjalp det noe?

Han har det han trenger av det du nevner og verktøy som durer og bråker fikk han i fjor. :o)

Klær har han mer enn nok av og alt annet også egentlig, så jeg vet da sannelig ikke jeg. Meg selv med en rød sløyfe rundt magen kanskje? ;o)

Gjest mandolina
Skrevet

Han har det han trenger av det du nevner og verktøy som durer og bråker fikk han i fjor. :o)

Klær har han mer enn nok av og alt annet også egentlig, så jeg vet da sannelig ikke jeg. Meg selv med en rød sløyfe rundt magen kanskje? ;o)

Lommebok i elgskinn, stilig og nesten uslitelig, caps eller lue med skjerm i elgskinn, stilig.

Hilsen

Skrevet

Lommebok i elgskinn, stilig og nesten uslitelig, caps eller lue med skjerm i elgskinn, stilig.

Hilsen

Caps med brem i elgskinn hørtes tøft ut! Han bruker caps hele sommeren så der ga du meg en god ide! :o)))

Lommebok er vanskelig synes jeg, liker ikke å få det i gave selv, den vil jeg plukke ut for å få den akkurat som jeg vil ha den.

Gjest Stedatter
Skrevet

De er som sagt masse på tur sammen! De gjør kanskje ikke så mye av det du nevner her, men de er i mye i skogen! Hun liker å gå orientering, og det har vi gjort flere år! Før jeg blei gravid gikk vi alle tre, og hadde riktig så koselige turer... Nå har vi liten baby, så det er mest praktisk om jeg blir hjemme. De drar likevel, og koser seg masse! Og jeg ønsker absolutt at de skal gjøre det!

Jeg synes ikke min datter er viktigere, men hun er en større del av hverdagen vår! Stedatteren trener nå to av dagene hun er hos oss - pluss konkurranser, så tiden er ganske knapp for å legge ut på lange turer med bål og greier...!

Til våren er babyen gammel nok til å sitte i bæremeis, og da kommer vi nok til å gå inn for å få til noen lengre turer når konkurransetiden til stedatteren er over! Da er hun 12 år, og jeg ser for meg at det blir det eneste året det blir aktuellt å gjøre slikt sammen...

Vi har begge et ønske om å påvirke vår felles datter til å like å være ute! Dette har han ikke hatt så stor mulighet til med stedatteren. Den lille tiden han har til å påvirke henne i positiv retning bruker han til skolearbeidet hennes, for å begynne med det viktigste...!

Men altså - jeg har absolutt ikke noe problem med at far og datter bruker den lille tiden de har sammen til å gjøre ting for seg selv! De gjør det faktisk ofte på oppfordring fra meg...!

''Stedatteren trener nå to av dagene hun er hos oss - pluss konkurranser,''

Mulig jeg husker feil, var det ikke du som klagde på at hun klenget på pappan hele tiden hos dere? At hun ikke var sammen med jevaldrene og ute på noe selv?

Skrevet

Skal han ikke få pakke opp før ungene har lagt seg han da??! ;-)

Skrevet

''Stedatteren trener nå to av dagene hun er hos oss - pluss konkurranser,''

Mulig jeg husker feil, var det ikke du som klagde på at hun klenget på pappan hele tiden hos dere? At hun ikke var sammen med jevaldrene og ute på noe selv?

For det første så var det ingen klage - det var en bekymring! For det andre så gjør hun ikke noe selv, pappaen er med!

Skrevet

Skal han ikke få pakke opp før ungene har lagt seg han da??! ;-)

*Fnis* Han får få noe annet først da vet du og så hovedgaven ved sengetid. ;o)

Skrevet

*Fnis* Han får få noe annet først da vet du og så hovedgaven ved sengetid. ;o)

Planen er allerede klar forstår jeg! God jul:-)

Skrevet

Før ga vi ikke hverandre noe som helst, men etter at vi kjøpte hus, har barna hans begynt å være hos oss på julaften, og da blir det så mye fokus på gaver at vi må henge oss på.

Men det blir ikke noen stor og dyr ting, antakelig en bok eller CD. Selv ønsker jeg meg utelukkende bøker/gavekort fra bokhandel.

Skrevet

Før ga vi ikke hverandre noe som helst, men etter at vi kjøpte hus, har barna hans begynt å være hos oss på julaften, og da blir det så mye fokus på gaver at vi må henge oss på.

Men det blir ikke noen stor og dyr ting, antakelig en bok eller CD. Selv ønsker jeg meg utelukkende bøker/gavekort fra bokhandel.

Men pleide dere å være aleine dere to på julaften da? Uten gaver?? Hmm, julen skal jo ikke dreie seg bare om gaver, men litt! Det er viktig for meg! Men jeg er enig i at man ikke trenger å kjøpe seg blakk på gaver!

Så koselig at dere har barna hans på julaften nå da:-) Jula er ikke helt det samme uten barn!

Skrevet

Jula er ikke helt den samme uten barn! Sa jeg det??! Der stjal jeg visst reklamesetningen til VG;-)

Skrevet

Han kan jo ta med sin førstefødte ut på tur da.

Men du liker kanskje ikke at de tilbringer så mye tid sammen...

''Han kan jo ta med sin førstefødte ut på tur da. ''

Anonym 82 sa ikke at samboeren hennes _ikke_ tar med seg 11-åringen på tur. Hun sa at faren gleder seg til _minstebarnet_ blir så stor at hun kan tas med på tur (også).

Det at han gleder seg til babyen blir større og han kan gjøre andre ting med henne enn å dulle og trille behøver ikke være ensbetydende med at han ikke gjør noe for og med 11-åringen og at han ikke har glede av å være sammen med 11-åringen.

Skrevet

Caps med brem i elgskinn hørtes tøft ut! Han bruker caps hele sommeren så der ga du meg en god ide! :o)))

Lommebok er vanskelig synes jeg, liker ikke å få det i gave selv, den vil jeg plukke ut for å få den akkurat som jeg vil ha den.

Åh, herregud. Kjæresten min hadde stryki med hadde han fått en caps med elgskinn i gave!! Av sjokk

Skrevet

Vi er kanskje litt kjedelige, vi da, men vi gir ikke hverandre store gaver til jul. Vi kjøper oss noe før jul som vi ønsker oss begge, og under treet ligger det en bok.

Så - jeg vil jo slå et slag for bøker, jeg da! :-)

Sånn gjør vi det også.

Skrevet

Åh, herregud. Kjæresten min hadde stryki med hadde han fått en caps med elgskinn i gave!! Av sjokk

LOL, tror nok det hadde fått en lignende reaksjon her også;-)

Skrevet

LOL, tror nok det hadde fått en lignende reaksjon her også;-)

;O)

Skrevet

Eg setter pris på å få noe som eg vet giveren har brukt av sin "dyrebare" tid på, noe som vedkommende har lagt sjela si i, det er for lett å bare svippe innom en eller annen butikk å kjøpe noe "dilldall".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...