Gå til innhold

Hva gir dere mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

;O)

...sleng med et lisseslips i pakka også, så er lykken fullkommen;-)

• Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

32

• Lillemus

14

• morsan

13

• Babette

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Eg setter pris på å få noe som eg vet giveren har brukt av sin "dyrebare" tid på, noe som vedkommende har lagt sjela si i, det er for lett å bare svippe innom en eller annen butikk å kjøpe noe "dilldall".

Enig.

Skrevet

Caps med brem i elgskinn hørtes tøft ut! Han bruker caps hele sommeren så der ga du meg en god ide! :o)))

Lommebok er vanskelig synes jeg, liker ikke å få det i gave selv, den vil jeg plukke ut for å få den akkurat som jeg vil ha den.

Hørtes rimelig desperat ut! Heller en string i elgskinn til superhunken din ;o) *haha* Ser for meg deg i julekjolen og han i elgskinnskostyme! Litt av et syn!

Skrevet

...sleng med et lisseslips i pakka også, så er lykken fullkommen;-)

Hahaha!!!

Skrevet

Vet om de som har satt pris på fotsoneterapi (tror det var det, iallefall noe med føttene).

Jeg vet også av de som har overrasket med en weekend med spa for to, hvor de på forhånd har ordnet med barnevakt og det som er. Men da blir det jo mer for begge to..

Fotballtur om han er interessert i fotball.

Materialistisk sett synes jeg det er utrolig vanskelig å finne på noe til dem som har alt.. og spesielt menn.

Skrevet

Vet om de som har satt pris på fotsoneterapi (tror det var det, iallefall noe med føttene).

Jeg vet også av de som har overrasket med en weekend med spa for to, hvor de på forhånd har ordnet med barnevakt og det som er. Men da blir det jo mer for begge to..

Materialistisk sett synes jeg det er utrolig vanskelig å finne på noe til dem som har alt.. og spesielt menn.

Billett til konsert feks, eller til en fotballkamp, hvor du ordner alt på forhånd og også snakker med en av kompissene hans som tar han med seg..

Skrevet

Tjææææ...! 6 mnd etter fødsel - med strekkmerker, hengemage og melkepupper!? Neeei, det får bli ved en seinere anledning;-)

Okidoki... Men det er sikkert ikke så ille som du føler det ;0)

Skrevet

Okidoki... Men det er sikkert ikke så ille som du føler det ;0)

Nei, det kommer sikkert en dag da jeg ville se på den kroppen og ønske at jeg fortsatt så sånn ut;-)

Skrevet

Eg setter pris på å få noe som eg vet giveren har brukt av sin "dyrebare" tid på, noe som vedkommende har lagt sjela si i, det er for lett å bare svippe innom en eller annen butikk å kjøpe noe "dilldall".

Bare for å gjøre det enkelt for meg liksom??! Urgh...!

Kunne du gitt meg et par eksempler på gaver du har fått som du har satt spesiellt stor pris på da?

Skrevet

Noen weekend med barnevakt kan jeg bare love deg at det ikke blir!!! Vi har ikke hatt barnevakt 15 min engang, og det blir ikke snakk om noen weekend:-)

Fotballturer er dyre da, men til både jul og bursdag... Nei, jeg tror ikke lommeboka har lyst til det i år gitt! Men jeg har tenkt på det mange ganger!

Fotsoneterapi, var det det du sa? Sånt tror jeg faktisk han ville synes var spennende! :-) Skal titte litt på nettet jeg!

Skrevet

Nei, det kommer sikkert en dag da jeg ville se på den kroppen og ønske at jeg fortsatt så sånn ut;-)

Nemlig! :-)

Eller for å si det med Baz Luhrman:

''Enjoy the power and beauty of your youth. Never mind. You will not understand the power and beauty of your youth until they have faded. But trust me, in 20 years you'll look back at photos of yourself and recall in a way you can't grasp now how much possibility lay before you and how fabulous you really looked.

You are NOT as fat as you imagine''

http://www.generationterrorists.com/quotes/sunscreen.html

Skrevet

Nemlig! :-)

Eller for å si det med Baz Luhrman:

''Enjoy the power and beauty of your youth. Never mind. You will not understand the power and beauty of your youth until they have faded. But trust me, in 20 years you'll look back at photos of yourself and recall in a way you can't grasp now how much possibility lay before you and how fabulous you really looked.

You are NOT as fat as you imagine''

http://www.generationterrorists.com/quotes/sunscreen.html

Åhh, du aner ikke hvor lenge jeg har lett etter nettopp denne teksten! Den burde man lese på sengen hver morgen før man stod opp:-)

Skrevet

Åhh, du aner ikke hvor lenge jeg har lett etter nettopp denne teksten! Den burde man lese på sengen hver morgen før man stod opp:-)

helt enig!! den 'sangen' er full av gullkorn:-)

(Jeg hadde den faktisk på veggen på jobben før, men den forsvant i et rydderaid. Må printe den ut igjen på nytt tror jeg*S*)

Skrevet

Noen weekend med barnevakt kan jeg bare love deg at det ikke blir!!! Vi har ikke hatt barnevakt 15 min engang, og det blir ikke snakk om noen weekend:-)

Fotballturer er dyre da, men til både jul og bursdag... Nei, jeg tror ikke lommeboka har lyst til det i år gitt! Men jeg har tenkt på det mange ganger!

Fotsoneterapi, var det det du sa? Sånt tror jeg faktisk han ville synes var spennende! :-) Skal titte litt på nettet jeg!

Ja, noe sånt som fotmassasje (husker ikke helt om det heter fotsoneterapi eller noe annet).. kjenner til menn som har fått det av damene sine, og satt stor pris på det ;)

Skrevet

He,he, ikke sant :0)

Skrevet

Jula er ikke helt den samme uten barn! Sa jeg det??! Der stjal jeg visst reklamesetningen til VG;-)

De er ikke barn lenger, de er i 20-årene.

Skrevet

Men pleide dere å være aleine dere to på julaften da? Uten gaver?? Hmm, julen skal jo ikke dreie seg bare om gaver, men litt! Det er viktig for meg! Men jeg er enig i at man ikke trenger å kjøpe seg blakk på gaver!

Så koselig at dere har barna hans på julaften nå da:-) Jula er ikke helt det samme uten barn!

Jeg kan ikke huske at vi to har vært alene på julaften, men det kan nok ha skjedd. Uansett har det jo vært gaver der, men ikke mellom oss.

Skrevet

''Han kan jo ta med sin førstefødte ut på tur da. ''

Anonym 82 sa ikke at samboeren hennes _ikke_ tar med seg 11-åringen på tur. Hun sa at faren gleder seg til _minstebarnet_ blir så stor at hun kan tas med på tur (også).

Det at han gleder seg til babyen blir større og han kan gjøre andre ting med henne enn å dulle og trille behøver ikke være ensbetydende med at han ikke gjør noe for og med 11-åringen og at han ikke har glede av å være sammen med 11-åringen.

Neida, men jeg har lest de andre innleggene hennes her. Og det skinner tydlig igjennom hvem som teller mest...

Skrevet

Jeg kan ikke huske at vi to har vært alene på julaften, men det kan nok ha skjedd. Uansett har det jo vært gaver der, men ikke mellom oss.

Nei, vi gjør alle forskjellig! For meg er det en viktig del av julaften - men det trenger altså ikke være store greia! Det skal bare være en pakke som sier at den andre har tenkt på meg:-)

20-åringer går kanskje ikke som barn lenger nei:-)

Skrevet

Bare for å gjøre det enkelt for meg liksom??! Urgh...!

Kunne du gitt meg et par eksempler på gaver du har fått som du har satt spesiellt stor pris på da?

''Kunne du gitt meg et par eksempler på gaver du har fått som du har satt spesiellt stor pris på da?''

To malerier, og tjukke labber som mor mi hadde strikka, det blei eg glad for. :)

Eg har også gitt bort endel fotografier, som eg har tatt sjøl.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...