Gjest Oppgaven kaller... Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Lure om noen her kan hjelpe meg litt? Skal skrive en oppgave rundt temaet "Er kildene vi har om Jesus i NT historiskt troverdige" Kan du nevne noen av de vanligste innvendingene du kan komme på mot at NT (spes evangeliene) er historiske korrekte? Har du tanker rundt hva som er med å påvirker folks formening om dette spørsmålet - tar eg imot med takk... På forhånd takk til alle som svarer! Det vil hjelpe meg til å prioritere hva som skal være fokus for oppgava! mvh 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Hvilket skolenivå er du på? Og hvilket fag er det? 0 Siter
misjonær Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Hvilket skolenivå er du på? Og hvilket fag er det? Er på Bachelor nivå... Men oppgaven skal skrives med tanke på å kommunisere med/til ungdom... 0 Siter
Gjest ola osloenser Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 http://watchtower.org/n/200612/article_01.htm 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Er på Bachelor nivå... Men oppgaven skal skrives med tanke på å kommunisere med/til ungdom... Hmm.. Hvis du er interessert har jeg skrevet en oppgave på grunnfagsnivå hvor jeg drøfter hva som rent historisk kan sies om Jesus fra Nasaret? Det er en ganske kort oppgave da, og nå når jeg er høyere opp i utdanningssystemet er den sikkert ikke særlig godt skrevet heller, men hvis du vil kan du sikkert få lese den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.