Gå til innhold

Fredag! Hva gjør du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal se Skal vi danse, og Nytt på nytt. Innimellom at jeg er på nettet, hehe.

Skal prøve å feie over gulvet, siden det ikke er noe annet å feie over ;s

Tar meg sikkert en Tyrkisk Pepper Shot.

• Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

21

• morsan

12

• Aliza1365380759

8

• cathlin

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Stressa som fææn hjem fra skolen en time før undervisninga var ferdig for å rekke å plukke opp Datra før barnehagen stengte, løp innom butikken på vei hjem og raska med meg en Grandiosa til middag. :P

Nå har vi akkurat avslutta dagens ryddesession - lista er ferdig utkrysset med unntak av mine to siste oppgaver: Vaske badet og støvsuge oppe, det skal jeg gjøre etter middag.

Storebror skal ha en kompis på overnatting, jeg skal jobbe med skolearbeid når Datra er i seng og fram til Nytt på nytt - DA er det beina på bordet og ta helg for min del! :)

Skrevet

Jeg skal se på skal vi danse og nytt på nytt. :-)

Så skal jeg og min kjære se på en film med Tommy Lee Jones.

Men nå skal jeg henge opp klær.

Har skiftet på senga til min sønn. :-)

Skrevet

Jeg drikker cider i håp om å glemme alt som er vondt,men tankene er der fremdeles.

Kunne tenkt meg ut i kveld for å drikke meg full.

Skrevet

Skal i førtiårslag klokka 1800, men må dusje først!

''Skal i førtiårslag klokka 1800, men må dusje først!''

Ja, best det, du vet jo aldri hva som kan skje i løpet av kvelden, ref. tråd for et par dager siden.

God fest! :D

Skrevet

Har nettopp laget mat og ryddet bort ting og tang, venter besøk av mine alter ego senere i kveld. Blir mat og drikke og forhåpentligvis godt humør så vi kan ta en tur ut!

Skrevet

Jeg drikker cider i håp om å glemme alt som er vondt,men tankene er der fremdeles.

Du skulle blitt med oss ut senere, Altea, så hadde du kanskje blitt i bedre humør :-)

Skrevet

Sett på yndlinsmusikken din, drikk cideren sakte og bare nyt musikken...;) Syng litt forsiktig med og så lar du overkroppen bevege seg til rytmene! Det er både avlsappende og klarer alltid å få meg i godt humør;)

Gå på byen, men ikke drikk deg for full, prat med glade norsomme mennesker, kanskje en liten dans også;))

Ønsker deg mye morsomt i kveld, Altea!

Skrevet

Denne fredagen blir helt "same procedure...", nettopp unnagjort en enkel, men god middag, barna har venner på besøk og ser barne-TV, så blir det venner hentet før litt kos i sofaen før barnas leggetid - da blir det litt trening (minimalt) og rydding før deler av gullrekka og en øl eller et glass vin.. før jeg antakelig tar en tidlig kveld.

Oh gylne forstadsliv!

Skrevet

*LOL* Du skal feie over gulvet :) Du kan få sagt det!! Du får skli ned rekkverket i trappa også da haha!

Blir nok litt tv titting her også, men nå skal min datter (10) lage fløtekake :) Hun får sånne ideer iblant, så jeg får følge litt med på dette. Så fant vi ut at vi får besøk i morgen, og hunden de sin blir ett år på mandag. Derfor feirer vi likegodt den sier hun, også vil hun skrive hundenavnet på kaka. Søt overraskelse det vel?

Skrevet

*LOL* Du skal feie over gulvet :) Du kan få sagt det!! Du får skli ned rekkverket i trappa også da haha!

Blir nok litt tv titting her også, men nå skal min datter (10) lage fløtekake :) Hun får sånne ideer iblant, så jeg får følge litt med på dette. Så fant vi ut at vi får besøk i morgen, og hunden de sin blir ett år på mandag. Derfor feirer vi likegodt den sier hun, også vil hun skrive hundenavnet på kaka. Søt overraskelse det vel?

;o)

Fin overraskelse det da! Snill og flink datter har du :o)

Skrevet

''Skal i førtiårslag klokka 1800, men må dusje først!''

Ja, best det, du vet jo aldri hva som kan skje i løpet av kvelden, ref. tråd for et par dager siden.

God fest! :D

*LOL* Han håper vel på en avsugning, hehe! ;o)

Skrevet

Skal i førtiårslag klokka 1800, men må dusje først!

Må du? Jeg trenger forresten et filmtips av deg.

Skrevet

Bevege meg minst mulig. Se tv og drikke te. Studere tommelen min som har fått leamus.

Skrevet

:)

Jeg skal gjøre minst mulig har jeg bestemt. Nå kjenner jeg at jeg har jobbet for mye. Jeg er sliten i hodet og skuldrene.

Dole, se på TV, skravle og sånne vanlige hjemmeting, kanskje? Det skal i hvert fall ikke bli mye action og det skal inkludere færrest mulig mennesker:)

Skrevet

:)

Jeg skal gjøre minst mulig har jeg bestemt. Nå kjenner jeg at jeg har jobbet for mye. Jeg er sliten i hodet og skuldrene.

Dole, se på TV, skravle og sånne vanlige hjemmeting, kanskje? Det skal i hvert fall ikke bli mye action og det skal inkludere færrest mulig mennesker:)

Samme her, færrest mulig mennesker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...