Gå til innhold

Fredag! Hva gjør du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme her, færrest mulig mennesker.

Nettmennesker er greit da, for dem kan man skru av når man har fått nok:)

• Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

21

• morsan

12

• Aliza1365380759

8

• cathlin

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nettmennesker er greit da, for dem kan man skru av når man har fått nok:)

Nettmennesker er veldig avslappende sådann:-)

Aliza1365380759
Skrevet

Forsøker å finne ut hvor i all verden en tysk professor, hvis bok jeg benytter i oppgaven min, jobber, slik at jeg får plassert ham i riktig kontekst... Og jeg finner det f*** ikke ut altså! *irritert* Ellers skal jeg bare slappe av i dag, så snart jeg er ferdig med det jeg holder på med av skolearbeid blir det film og potetgull! :-)

Skrevet

Vi skal ha flyfly-pizza til Skal vi danse. Etterpå skal vi se Senkveld. Det blir sikkert litt doling innimellom. Det blir meg og tre av ungene. Den minste er i seng, og mannen i huset skal på arbeid snart.

Regner med å smake på vinen etterhvert :o)

Skrevet

Forsøker å finne ut hvor i all verden en tysk professor, hvis bok jeg benytter i oppgaven min, jobber, slik at jeg får plassert ham i riktig kontekst... Og jeg finner det f*** ikke ut altså! *irritert* Ellers skal jeg bare slappe av i dag, så snart jeg er ferdig med det jeg holder på med av skolearbeid blir det film og potetgull! :-)

Javel, hva heter professoren?

Gjest klokkeline
Skrevet

Min mann spurte om han kunne få tacho ikveld og det har jeg lovt ut he-he. Lurer på hvilket krydder jeg skal bruke :=))??

Skrevet

Jeg har nettopp landet i sofaen etter en hektisk dag, selv om jeg har hatt fri...

Er søkk forkjøla, og har et tett program i helga + neste uke, så jeg MÅ bare bli frisk i kveld!!!

Det hjalp ikke noe særlig med tyrkisk shot i går.... Har kjøpt svarthyllekstrakt på apoteket i dag, så det skal jeg bøtte innpå med i kveld.

Men nå har mellomste her fått overnattingsbesøk, og min kjære har dratt for å snakke med en fyr, så når jeg har fått lagt alle 4 barna her, så skal jeg i alle fall flate ut på sofaen....

Skrevet

Skal se Skal vi danse, og nytt på nytt før jeg drar på jobb :((

Skrevet

Vaskehjelpa vasket huset i går!!!!! Juhu!!!!!! Samvittigheten er ren :)

Pizzaen er i ovnen. Jentene + overnattingsgjester er innstallert i kjelleren med Charlie og Sjokoladefabrikken.

Minsten sover. Mannen er nytrenet.

Jeg har avsluttet et prosjekt på skolen, og tar skikkelig helg denne helga.

I morgen skal jeg på nabofest!!!! Gleder meg villt!!! Og nesten det beste er at ungene skal sove hos svigers :D

Dette tror jeg blir en skikkelig bra helg :D

Skrevet

I dag har vi hatt besøk av svigers og min mor.

Lille snuppen er 5år i dag! Hipp hurra for han! :0)

I kveld blir det å sitte å slappe av..Rimelig trøtt nå..he,he!

Ha en fin kveld :0)

Aliza1365380759
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221844884' post='3963371]

Javel, hva heter professoren?

Dr. Wilfried Buchta heter han. Er usikker på om han har tittelen professor, for jeg vet strengt tatt ikke om han underviser eller har en annen jobb.

Aliza1365380759
Skrevet

Pizzaen er i ovnen. Jentene + overnattingsgjester er innstallert i kjelleren med Charlie og Sjokoladefabrikken.

I morgen skal jeg på nabofest!!!! Gleder meg villt!!! Og nesten det beste er at ungene skal sove hos svigers :D

Fy søren så misunnelig jeg er på deg som har vaskehjelp! Tidligere i dag vurderte jeg et øyeblikk om det vil være "forsvarlig" å ha vaskehjelp annenhver uke når man er student og bor i ei leilighet på bare 50 kvm :-P Hehe, den tanken slo jeg fra meg da, jeg er vel pent nødt til å vaske badet selv i helga tenker jeg...

Skrevet

Gratulerer med dagen til Snuppen!

Skrevet

Jeg har nettopp landet i sofaen etter en hektisk dag, selv om jeg har hatt fri...

Er søkk forkjøla, og har et tett program i helga + neste uke, så jeg MÅ bare bli frisk i kveld!!!

Det hjalp ikke noe særlig med tyrkisk shot i går.... Har kjøpt svarthyllekstrakt på apoteket i dag, så det skal jeg bøtte innpå med i kveld.

Men nå har mellomste her fått overnattingsbesøk, og min kjære har dratt for å snakke med en fyr, så når jeg har fått lagt alle 4 barna her, så skal jeg i alle fall flate ut på sofaen....

God bedring! Jeg skal ta en iskald tyrker for deg i kveld :o)

Skrevet

Skal se Skal vi danse, og nytt på nytt før jeg drar på jobb :((

Å, nattevakt... det er slitsomt å være våken om natta, spesielt mellom 03 og 05. God vakt!

Skrevet

Høres godt ut!

Skrevet

Gratulerer med 5-åringen! :o)

Skrevet

Dr. Wilfried Buchta heter han. Er usikker på om han har tittelen professor, for jeg vet strengt tatt ikke om han underviser eller har en annen jobb.

Aha, skal sjekke om jeg finner ut noe.

Skrevet

Sett på yndlinsmusikken din, drikk cideren sakte og bare nyt musikken...;) Syng litt forsiktig med og så lar du overkroppen bevege seg til rytmene! Det er både avlsappende og klarer alltid å få meg i godt humør;)

Gå på byen, men ikke drikk deg for full, prat med glade norsomme mennesker, kanskje en liten dans også;))

Ønsker deg mye morsomt i kveld, Altea!

Tusen takk : )

Har snakket med en veninne nå og det hjalp,hun foreslo at vi skulle gå ut i morgen,det er jammen flere år siden jeg har vært ute,jeg sa JA!

Gleder meg til i morgen,da skal vi bare ha det gøy og ikke snakke om problemer : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...