Gjest Altea Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Sett på yndlinsmusikken din, drikk cideren sakte og bare nyt musikken... Syng litt forsiktig med og så lar du overkroppen bevege seg til rytmene! Det er både avlsappende og klarer alltid å få meg i godt humør;) Gå på byen, men ikke drikk deg for full, prat med glade norsomme mennesker, kanskje en liten dans også) Ønsker deg mye morsomt i kveld, Altea! Tusen takk : ) Har snakket med en veninne nå og det hjalp,hun foreslo at vi skulle gå ut i morgen,det er jammen flere år siden jeg har vært ute,jeg sa JA! Gleder meg til i morgen,da skal vi bare ha det gøy og ikke snakke om problemer : ) 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1221848978' post='3963444] Aha, skal sjekke om jeg finner ut noe. Hehe, takk for det! Du trenger ikke legge inn en enorm innsats da, er ille nok at én av oss benytter fredagskvelden til sånt.. :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Fy søren så misunnelig jeg er på deg som har vaskehjelp! Tidligere i dag vurderte jeg et øyeblikk om det vil være "forsvarlig" å ha vaskehjelp annenhver uke når man er student og bor i ei leilighet på bare 50 kvm :-P Hehe, den tanken slo jeg fra meg da, jeg er vel pent nødt til å vaske badet selv i helga tenker jeg... ''Tidligere i dag vurderte jeg et øyeblikk om det vil være "forsvarlig" å ha vaskehjelp annenhver uke når man er student og bor i ei leilighet på bare 50 kvm '' Hehe, men har du råd, så? Hadde ikke jeg som student i hvertfall, dvs. jeg ville ikke gi avkall på en tur på byen av og til for å ha råd til vaskehjelp. Ikke synes jeg vaskingen var så nøye heller, ikke hadde jeg mye plass, og det jo begrenset hvor skittent det blir når man bor alene. Nå derimot, med mann, barn, hus og mye jobbing unner jeg meg absolutt vaskehjelp :-): 0 Siter
Gjest Altea Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Du skulle blitt med oss ut senere, Altea, så hadde du kanskje blitt i bedre humør :-) Ja det skulle jeg gjerne,missunner deg som skal ut : ) I morgen skal jeg ut,yes! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 19. september 2008 Forfatter Skrevet 19. september 2008 Dr. Wilfried Buchta heter han. Er usikker på om han har tittelen professor, for jeg vet strengt tatt ikke om han underviser eller har en annen jobb. Min kontakt kjenner ikke navnet, men jeg googlet: http://www.google.no/search?hl=no&q=Wilfried+Buchta+&btnG=Google-s%C3%B8k&meta= 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 ''Tidligere i dag vurderte jeg et øyeblikk om det vil være "forsvarlig" å ha vaskehjelp annenhver uke når man er student og bor i ei leilighet på bare 50 kvm '' Hehe, men har du råd, så? Hadde ikke jeg som student i hvertfall, dvs. jeg ville ikke gi avkall på en tur på byen av og til for å ha råd til vaskehjelp. Ikke synes jeg vaskingen var så nøye heller, ikke hadde jeg mye plass, og det jo begrenset hvor skittent det blir når man bor alene. Nå derimot, med mann, barn, hus og mye jobbing unner jeg meg absolutt vaskehjelp :-): Jeg prioriterer mat foran turen på byen, men jeg tror ikke jeg har råd uansett, selv om han jeg bor sammen med er ferdig å studere og ute i jobb.. :-) Akkurat i dag var det bare ekstra demotiverende å komme inn døra og vite at denne helga _må_ det vaskes gulv i alle rom og badet skal også vaskes, samtidig som jeg har masse skolearbeid som jeg har konstant dårlig samvittighet for at jeg ikke får gjort tidsnok... 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 I dag har vi hatt besøk av svigers og min mor. Lille snuppen er 5år i dag! Hipp hurra for han! :0) I kveld blir det å sitte å slappe av..Rimelig trøtt nå..he,he! Ha en fin kveld :0) Gratulerer med dagen 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1221849311' post='3963453] Min kontakt kjenner ikke navnet, men jeg googlet: http://www.google.no/search?hl=no&q=Wilfried+Buchta+&btnG=Google-s%C3%B8k&meta= Ja, jeg har googlet jeg også, og man får mange treff der. Problemet er bare at jeg vet at han ikke lenger jobber som det det første treffet hevder f.eks.. Skulle ønske universitetene i Tyskland kunne legge ut "kort presentasjon av ansatte", slik man ofte gjør i Norge, England og USA, f.eks: http://folk.uio.no/christie/ Det hadde gjort min tilværelse mye enklere! :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1221848865' post='3963439] Å, nattevakt... det er slitsomt å være våken om natta, spesielt mellom 03 og 05. God vakt! Takk ) Rundt kl 5 er verst ja. Bare 3 netter på rad da heldigvis. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Jeg prioriterer mat foran turen på byen, men jeg tror ikke jeg har råd uansett, selv om han jeg bor sammen med er ferdig å studere og ute i jobb.. :-) Akkurat i dag var det bare ekstra demotiverende å komme inn døra og vite at denne helga _må_ det vaskes gulv i alle rom og badet skal også vaskes, samtidig som jeg har masse skolearbeid som jeg har konstant dårlig samvittighet for at jeg ikke får gjort tidsnok... Skjønner det. Uten barn har du jo uansett et hav av fritid. Men det skjønner en ikke før en har fått barn og tid helt for seg selv er en saga blott . Skjønner uansett at det er mange ting som er morsommere enn å vaske. Men det er deilig etterpå, da! ) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Vi hadde tenkt oss på fjelltur, men er for slitne. Har vært og spist på Spansk reastaurant. Ser nå på beat for beat og spiser smågodt.Gleder meg til nytt på nytt. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 19. september 2008 Forfatter Skrevet 19. september 2008 Vi hadde tenkt oss på fjelltur, men er for slitne. Har vært og spist på Spansk reastaurant. Ser nå på beat for beat og spiser smågodt.Gleder meg til nytt på nytt. Nytt på nytt er god underholdning! 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Skjønner det. Uten barn har du jo uansett et hav av fritid. Men det skjønner en ikke før en har fått barn og tid helt for seg selv er en saga blott . Skjønner uansett at det er mange ting som er morsommere enn å vaske. Men det er deilig etterpå, da! ) Ja, forhåpentligvis blir det ikke barn i løpet av de neste to årene da, men jeg regner med at den dagen jeg får barn vil jeg oppdage hva denne "tidsklemma" går ut på :-P Foreløpig har jeg nok med å skrive masteroppgave fra kl 8-17 mandag-fredag, og 12-16 på lørdager.. Hvordan jeg skulle fått tid til et eventuelt barn oppi det hele tør jeg ikke tenke på! :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1221850457' post='3963472] Nytt på nytt er god underholdning! Det er mer enn hva man kan si om Beat for beat i deg! 0 Siter
tonie Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 ''Tidligere i dag vurderte jeg et øyeblikk om det vil være "forsvarlig" å ha vaskehjelp annenhver uke når man er student og bor i ei leilighet på bare 50 kvm '' Hehe, men har du råd, så? Hadde ikke jeg som student i hvertfall, dvs. jeg ville ikke gi avkall på en tur på byen av og til for å ha råd til vaskehjelp. Ikke synes jeg vaskingen var så nøye heller, ikke hadde jeg mye plass, og det jo begrenset hvor skittent det blir når man bor alene. Nå derimot, med mann, barn, hus og mye jobbing unner jeg meg absolutt vaskehjelp :-): Noen ganger høres det fristende ut med vaskehjelp, men jeg tror det hadde endt med at jeg hadde stått på hodet dagen før for å få det til å se såpass presentabelt ut at jeg slapp å skjemmes. Da er liksom litt av vitsen borte:/ 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1221850457' post='3963472] Nytt på nytt er god underholdning! Ja!:-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1221848918' post='3963441] Gratulerer med 5-åringen! ) Takk, takk :0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Gratulerer med dagen Takk, takk :0) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 19. september 2008 Forfatter Skrevet 19. september 2008 Det er mer enn hva man kan si om Beat for beat i deg! Var det skuffende? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1221852967' post='3963527] Var det skuffende? Marian Aas Hansen er jo alltid flink. Men Gøran Fristorp var ikke all that, han derre lille spjæringen sang den ene sviska etter den andre, og hun andre svenske sang direkte stygt. De siste gangene jeg har sett på har det vært litt for mye svensk visesang for min smak. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.