Gå til innhold

Fredag! Hva gjør du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Marian Aas Hansen er jo alltid flink. Men Gøran Fristorp var ikke all that, han derre lille spjæringen sang den ene sviska etter den andre, og hun andre svenske sang direkte stygt.

De siste gangene jeg har sett på har det vært litt for mye svensk visesang for min smak.

Det er flere grunner til at jeg ikke orker det programmet ;o)

• Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

21

• morsan

12

• Aliza1365380759

8

• cathlin

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221853701' post='3963557]

Det er flere grunner til at jeg ikke orker det programmet ;o)

Ivar Dyrhaug burde vel i grunnen være den første. Makan til klåfingra nisse!

Skrevet

Marian Aas Hansen er jo alltid flink. Men Gøran Fristorp var ikke all that, han derre lille spjæringen sang den ene sviska etter den andre, og hun andre svenske sang direkte stygt.

De siste gangene jeg har sett på har det vært litt for mye svensk visesang for min smak.

Like bra at jeg gikk glipp av programmet, da;-)

Kan forresten styre med for Mariann Aas Hansen også jeg da...

Skrevet

Ivar Dyrhaug burde vel i grunnen være den første. Makan til klåfingra nisse!

Nemlig! :)

Skrevet

Like bra at jeg gikk glipp av programmet, da;-)

Kan forresten styre med for Mariann Aas Hansen også jeg da...

Jeg er heller ikke overbegeistra for henne, men stemmen hennes er faktisk veldig bra.

Skrevet

Ja, forhåpentligvis blir det ikke barn i løpet av de neste to årene da, men jeg regner med at den dagen jeg får barn vil jeg oppdage hva denne "tidsklemma" går ut på :-P Foreløpig har jeg nok med å skrive masteroppgave fra kl 8-17 mandag-fredag, og 12-16 på lørdager.. Hvordan jeg skulle fått tid til et eventuelt barn oppi det hele tør jeg ikke tenke på! :-)

''Foreløpig har jeg nok med å skrive masteroppgave fra kl 8-17 mandag-fredag, og 12-16 på lørdager.. ''

Har jo studert jeg også, og vet jo hva det går ut på, og så vidt jeg husker holdt jeg på langt lengre enn til 17, i hvertfall i oppgave- og eksamensperioder....

... og med (små) barn får du ikke 5 minutter for deg selv før (tidligst) kl. 20, så det er bare å stålsette seg :P (og evt. løpe til legen og få resept på p-piller).

Skrevet

Takk, takk :0)

Gratulerer - fin måned å ha bursdag i;-)

Skrevet

Jeg er heller ikke overbegeistra for henne, men stemmen hennes er faktisk veldig bra.

Ja, ikke uenig i det.

Skrevet

Noen ganger høres det fristende ut med vaskehjelp, men jeg tror det hadde endt med at jeg hadde stått på hodet dagen før for å få det til å se såpass presentabelt ut at jeg slapp å skjemmes. Da er liksom litt av vitsen borte:/

''men jeg tror det hadde endt med at jeg hadde stått på hodet dagen før ''

Jada, vi står på hodet en time eller to før hun kommer - ikke for å få det til å se presentabelt ut, men for å rydde unna det verste. Veldig skittent står jo vaskehjelpen for at det aldri blir :P.

Det hører med til historien at både mannen min og jeg jobber ganske mye... (mer enn vanlig fullt) og jeg ønsker å prioritere barna i helgene fremfor rydding og vasking *ror litt*.

Gjest klokkeline
Skrevet

Min mann spurte om han kunne få tacho ikveld og det har jeg lovt ut he-he. Lurer på hvilket krydder jeg skal bruke :=))??

Nå har han tatt ho :-). Brukte taco-krydder.

Aliza1365380759
Skrevet

''Foreløpig har jeg nok med å skrive masteroppgave fra kl 8-17 mandag-fredag, og 12-16 på lørdager.. ''

Har jo studert jeg også, og vet jo hva det går ut på, og så vidt jeg husker holdt jeg på langt lengre enn til 17, i hvertfall i oppgave- og eksamensperioder....

... og med (små) barn får du ikke 5 minutter for deg selv før (tidligst) kl. 20, så det er bare å stålsette seg :P (og evt. løpe til legen og få resept på p-piller).

Ja, her slurves ikke med prevensjonen, det skal være sikkert! :-P Oppgaven skal inn i slutten av mai neste år, så neste semester blir det nok lengre dager på skolen både på hverdager og i helger ja! :-)

Skrevet

''men jeg tror det hadde endt med at jeg hadde stått på hodet dagen før ''

Jada, vi står på hodet en time eller to før hun kommer - ikke for å få det til å se presentabelt ut, men for å rydde unna det verste. Veldig skittent står jo vaskehjelpen for at det aldri blir :P.

Det hører med til historien at både mannen min og jeg jobber ganske mye... (mer enn vanlig fullt) og jeg ønsker å prioritere barna i helgene fremfor rydding og vasking *ror litt*.

''Jada, vi står på hodet en time eller to før hun kommer - ikke for å få det til å se presentabelt ut, men for å rydde unna det verste.''

Høres kjent ut:-)

Men ryddinga måtte man jo tatt uansett. En viktig grunn til at husvasken tok mye lengre tid dengang vi tok den selv, var jo nettopp at vi BÅDE måtte rydde OG vaske;-)

Skrevet

''Jada, vi står på hodet en time eller to før hun kommer - ikke for å få det til å se presentabelt ut, men for å rydde unna det verste.''

Men ryddinga måtte man jo tatt uansett. En viktig grunn til at husvasken tok mye lengre tid dengang vi tok den selv, var jo nettopp at vi BÅDE måtte rydde OG vaske;-)

''Men ryddinga måtte man jo tatt uansett. En viktig grunn til at husvasken tok mye lengre tid dengang vi tok den selv, var jo nettopp at vi BÅDE måtte rydde OG vaske;-)''

Nettopp. Dessuten var det en stor fare for at denne (minimums-)ryddingen bare ville blitt utsatt om det ikke nettopp var det at vaskehjelpen var ventet.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221848815' post='3963438]

God bedring! Jeg skal ta en iskald tyrker for deg i kveld :o)

Ja, hell nedpå et par for meg :-)

Jeg holder meg til Sambucus nigra og appelsinjuice, og skal snart krype til køys - ungene har endelig sovnet - de endte alle fire på rommet til hun mellomste som hadde besøk - hun har det minste rommet i huset...!

Skrevet

Men det er jo ryddinga som tar tid. Når det først er ryddig går jo vaskinga på null komma svisj. Eh, men nå har kanskje dere _veldig_ mye større hus enn jeg har...? Evt mindre rot...;)

Skrevet

''Tar meg sikkert en Tyrkisk Pepper Shot.''

Er kjøle- og barskapet så skrekkelig tomt, eller er dette virkelig noe du liker¨og foretrekker?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221850457' post='3963472]

Nytt på nytt er god underholdning!

Nytt på nytt er... masse forventninger!

Synes de er blitt mye dårligere. Savner Anne-Kat.

Skrevet

Men det er jo ryddinga som tar tid. Når det først er ryddig går jo vaskinga på null komma svisj. Eh, men nå har kanskje dere _veldig_ mye større hus enn jeg har...? Evt mindre rot...;)

''Men det er jo ryddinga som tar tid.''

Men fordelen ved at det kommer vaskehjelp er at man MÅ rydde dagen før - åkkesom! Man kan ikke bare si at "vi tar det en annen dag", og særdeles viktig er det at mannen i heimen ikke kan si akkurat det der! ;-)

''Når det først er ryddig går jo vaskinga på null komma svisj.''

Nåja, jeg er ikke helt enig i det.

''Eh, men nå har kanskje dere _veldig_ mye større hus enn jeg har...?''

Det kan godt hende - vi har større hus enn gjennomsnittet.

'' Evt mindre rot...;)''

NEPPE!!!

Skrevet

''Tar meg sikkert en Tyrkisk Pepper Shot.''

Er kjøle- og barskapet så skrekkelig tomt, eller er dette virkelig noe du liker¨og foretrekker?

Jeg liker dette, ja, hvis ikke hadde jeg glatt stått over ;o)

Liker Pernod og Vikingfjordvodka også. :)

Skrevet

''Men ryddinga måtte man jo tatt uansett. En viktig grunn til at husvasken tok mye lengre tid dengang vi tok den selv, var jo nettopp at vi BÅDE måtte rydde OG vaske;-)''

Nettopp. Dessuten var det en stor fare for at denne (minimums-)ryddingen bare ville blitt utsatt om det ikke nettopp var det at vaskehjelpen var ventet.

Nemlig!! Og i særdeleshet fra mannens side - ihvertfall her i huset! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...