Gå til innhold

lørdagsgodt i arbeidstiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige lørdag var jeg i en butikk for å kjøpe meg nye klær til høsten. En av betjeningen satt bedagelig, nesten lå, i en stol i butikk-lokalet, mens hun knasket i seg potetgull fra en stor pose. Posen ble tom omtrent samtidig som jeg gikk til disken for å betale mine funn. Hun tørket seg da rundt munnen med hånden, før hun gikk til disken og pakket mine nye klær ned i en pose, med fettede fingre. Hun smilte strålende og sa at nå var hun ferdig med ukas lørdagsgodt.. jeg syns det var både upassende og ekkelt, men fikk meg ikke til å si noe. Hva syns du?

Skrevet

Høres ut som noe jeg kunne gjort, bortsett fra at jobben min er noe absolutt helt annet.

Gjest mandolina
Skrevet

Noen burde ikke jobbe i butikk, eller de skulle ha tatt kurs i kundebehandling, før de fikk en slik jobb.

Hilsen

Skrevet

Hehe enig det synes jeg ikke går ann.

--ps det heter "går ikke an", altså med én N *S*

Skrevet

Slikt går ikke ann. Meld fra til butikkeier.

Aliza1365380759
Skrevet

*grøsse* Jeg ville levert en klage til sjefen hennes! Dette hadde ikke min(e) tidligere sjef(er) satt pris på at jeg gjorde i alle fall! (jeg jobbet tidligere i et serviceyrke)

Skrevet

Hehe gjør det det ja.. har du sett meg skrive det før? Jeg visste ikke at det var bare med én N jeg.. da lærte jeg noe nytt idag også :)

Skrevet

Hehe gjør det det ja.. har du sett meg skrive det før? Jeg visste ikke at det var bare med én N jeg.. da lærte jeg noe nytt idag også :)

*S*

Nei, jeg har neppe sagt fra før, men det er en greie jeg kicker litt på;-)

Skrevet

Da tror jeg jammen med at jeg hadde sagt stopp opp. Nei slikt skal jo ikke skje noen steder.

Jeg fikk også en følelse av et menneske på feil sted her om dagen. Var innom en bensinstasjon for å kjøpe mat-i-farten. Greit vi fikk bestilt og hun lagde maten, men ikke en eneste gang kikket hun på oss. Og tilsiget av kunder som kom ble totalt oversett. Hun kunne fint ekspedert dem mens hamburgerene våre stekte, men nei. Hun tok seg veldig god tid. Som i sakte film. Ansiktet hennes sa :ikke kom, forsvinn! Skikkelig ukoselig :(

Skrevet

Høres ut som noe jeg kunne gjort, bortsett fra at jobben min er noe absolutt helt annet.

Ja, du jobber jo med _langt_ viktigere ting :P

Skrevet

*lol*

(vel, fredagstrøtt)

Skrevet

*lol*

(vel, fredagstrøtt)

Glad jeg kunne ha en viss underholdningsverdi! ;-)

(uten at jeg helt skjønte den*S*)

Skrevet

Glad jeg kunne ha en viss underholdningsverdi! ;-)

(uten at jeg helt skjønte den*S*)

Hehe, det hadde vel bare noe med at du var deg selv lik... eller noe sånt... uten at det egentlig var særlig snert eller humor i det, ref. parentesen.

Skrevet

Ja, du jobber jo med _langt_ viktigere ting :P

Viktig er det for de som interesserer seg for det jeg driver med, og det er jo viktig. De som ikke interesserer seg for det, må gjerne mene noe annet :-)

Skrevet

Det kan ikke være lett det der..

Skrevet

Hehe, det hadde vel bare noe med at du var deg selv lik... eller noe sånt... uten at det egentlig var særlig snert eller humor i det, ref. parentesen.

;-)

Bare for å si det så bruker jeg normalt ikke å si fra om "går ann" med 2xn, men i kveld har jeg tatt den 3 ganger på 5 minutter eller noe slikt;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...