Gå til innhold

lørdagsgodt i arbeidstiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tror jeg jammen med at jeg hadde sagt stopp opp. Nei slikt skal jo ikke skje noen steder.

Jeg fikk også en følelse av et menneske på feil sted her om dagen. Var innom en bensinstasjon for å kjøpe mat-i-farten. Greit vi fikk bestilt og hun lagde maten, men ikke en eneste gang kikket hun på oss. Og tilsiget av kunder som kom ble totalt oversett. Hun kunne fint ekspedert dem mens hamburgerene våre stekte, men nei. Hun tok seg veldig god tid. Som i sakte film. Ansiktet hennes sa :ikke kom, forsvinn! Skikkelig ukoselig :(

Sånn er det på mange bensinstasjoner. Sier jo litt om intelligensen til de som jobber der også da.

Skrevet

;-)

Bare for å si det så bruker jeg normalt ikke å si fra om "går ann" med 2xn, men i kveld har jeg tatt den 3 ganger på 5 minutter eller noe slikt;-)

Hehe, ok.

Og du fikk meg til å reflektere over det at fredagshumor er noe ganske annet kl. 15 og kl. 22 (i hvertfall etter at jeg "sluttet" å gå på byen).

God helg!

Gjest hønse-Magda
Skrevet

--ps det heter "går ikke an", altså med én N *S*

Det er slik me stavar det her på bruket.

Skrevet

Høres ut som noe jeg kunne gjort, bortsett fra at jobben min er noe absolutt helt annet.

Får håpe du ikke jobber i et service-yrke da.

Skrevet

Hehe enig det synes jeg ikke går ann.

Nei, det måtte da gå an å sette seg på pauserommet.

Skrevet

Noen burde ikke jobbe i butikk, eller de skulle ha tatt kurs i kundebehandling, før de fikk en slik jobb.

Hilsen

Ja, helt enig!

Skrevet

Jeg synes ikke slikt går an.

Godt det ikke bare er meg som mener det!

Skrevet

Slikt går ikke ann. Meld fra til butikkeier.

God ide! Jeg får tekstmeldinger fra innehaveren når det kommer inn nye varer, når det er salg osv. I dag har jeg sendt en tekstmelding tilbake og sagt fra hva jeg mener om betjeningens oppførsel.

Skrevet

*grøsse* Jeg ville levert en klage til sjefen hennes! Dette hadde ikke min(e) tidligere sjef(er) satt pris på at jeg gjorde i alle fall! (jeg jobbet tidligere i et serviceyrke)

God ide! Jeg får tekstmeldinger fra innehaveren når det kommer inn nye varer, når det er salg osv. I dag har jeg sendt en tekstmelding tilbake og sagt fra hva jeg mener om betjeningens oppførsel.

Skrevet

Da tror jeg jammen med at jeg hadde sagt stopp opp. Nei slikt skal jo ikke skje noen steder.

Jeg fikk også en følelse av et menneske på feil sted her om dagen. Var innom en bensinstasjon for å kjøpe mat-i-farten. Greit vi fikk bestilt og hun lagde maten, men ikke en eneste gang kikket hun på oss. Og tilsiget av kunder som kom ble totalt oversett. Hun kunne fint ekspedert dem mens hamburgerene våre stekte, men nei. Hun tok seg veldig god tid. Som i sakte film. Ansiktet hennes sa :ikke kom, forsvinn! Skikkelig ukoselig :(

Jeg skjønner ikke hva man har å gjøre i service-yrker med en sånn innstilling.

Skrevet

Nei, det måtte da gå an å sette seg på pauserommet.

Hun burde ha ventet til hun var ferdig med å jobbe.

Skrevet

Hun burde ha ventet til hun var ferdig med å jobbe.

Hvis hun absolutt måtte spise noe så måtte det jo vært noe som var "tørt" og som hun kunne spise "i smug" og gjemme under disken i så fall, ikke ligge på en sofa og gumle midt i arbeidstiden og ikke engang vaske fingrene før hun begynte med kundenes klær!

Skrevet

Hvis hun absolutt måtte spise noe så måtte det jo vært noe som var "tørt" og som hun kunne spise "i smug" og gjemme under disken i så fall, ikke ligge på en sofa og gumle midt i arbeidstiden og ikke engang vaske fingrene før hun begynte med kundenes klær!

Nettopp!

Skrevet

Noen burde ikke jobbe i butikk, eller de skulle ha tatt kurs i kundebehandling, før de fikk en slik jobb.

Hilsen

Mhm, vi spurte i en Dressmann-butikk, om ikke den varen vi skulle ha var til halv pris. Hun slo den inn til full pris, men i de to andre butikkene vi hadde vært i var den på salg til halv pris, men de hadde ikke riktig størrelse. Da fikk vi bare slengt surt ut et spørsmål om hva slags attitude vi hadde?? At vi måtte slutte å være så sure.. Lol. Vi spurte for ordens skyld, høflig og normalt.

Skulle ringt butikksjefen egentlig.

Skrevet

Definitivt upassende. Har sett noen som har en liten pose med noe smågodt. Det er greit nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...