Gå til innhold

mallaco

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva?? Prøvesmakere??

Hva har jeg ikke gått glipp av!!

Jeg får tilsendt poser med pastiller og vingummigodt nå og da som jeg skal vurdere. Så er det en pose med noe godt som belønning. Sist fikk jeg en pose med norges mest solgte bil: Sure biler.

Skrevet

jo

Jeg har fått to pakker fra dem de siste par mnd.

Skrevet

Jeg har fått to pakker fra dem de siste par mnd.

Jeg skal sende en mail å høre om jeg har ramlet ut av smakspanelet:)

Skrevet

Hvordan blir man prøvesmaker for Mallaco?

Sendte en mail for noen år siden.

Skrevet

Jeg skal sende en mail å høre om jeg har ramlet ut av smakspanelet:)

En periode var det bare mannen min som fikk godis. Skikkelig urettferdig ;) Da jeg fikk de siste to pakkene var det utrolig mange måneder siden sist. Jeg tror de trenger flere menn som prøvesmakere, derfor får alltid han.

Skrevet

En periode var det bare mannen min som fikk godis. Skikkelig urettferdig ;) Da jeg fikk de siste to pakkene var det utrolig mange måneder siden sist. Jeg tror de trenger flere menn som prøvesmakere, derfor får alltid han.

Kanskje jeg skal få sambo til å slenge inn en søknad;))

Skrevet

Kanskje jeg skal få sambo til å slenge inn en søknad;))

''Kanskje jeg skal få sambo til å slenge inn en søknad;))''

Ja, hvis du tåler at han sitter og knasker uten at du får ;) Mannen min ser så important når han sitter og prøversmaker, he he.

Skrevet

Jeg har deltatt på pastilltesting, 2 ganger i juni og en gang i forrige uke.

Skrevet

Sendte en mail for noen år siden.

Mail? Men jeg finner ikke noe sted man kan sende mail? Var det are en sånn kampanje de hadde for noen år siden, og at de har fler enn nok prøvesmakere nå kanskje? Det var jo i så fall synd... :(

Skrevet

Søstra mi har vel fått pakke, 3-4 ganger i år. Jeg får ikke lenger, siden jeg ikke hadde mulighet til å svare på spørsmålene MIDT I SOMMERFERIEN i fjor!!

Skrevet

Ja, hvis du tåler at han sitter og knasker uten at du får ;) Mannen min ser så important når han sitter og prøversmaker, he he.

Det er jo bare den "takk-for-hjelpen-posen", som er god. Pastillene smaker jo dritt. Testet de sesongpastillene for søstra mi. Holdt på å kaste opp. Kanel, gløgg, appelsin, marsipan. Fysj.

Skrevet

Jeg har deltatt på pastilltesting, 2 ganger i juni og en gang i forrige uke.

Urettferdig!! Værre enn småbarn :))

Skrevet

hehe, jeg skal ha jeg også, ellers blir det dårlig med..;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...