Gå til innhold

Trenger litt støtte

Gjest Litt engetelig mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

For vel et år siden så fjernet jeg en kul i underlivet med grove celleforandringer.

I dag har jeg fått beskjed om at en ny bit som ble fjernet sisst også hadde det.

Kontroll om tre mnd. i steden for seks.

Jeg er ikke 40 en gang jenter, og har to barn.

Jeg vet det ikke bør bli noe mer, og at hundre før meg har hatt tilsvarende, men jeg sliter i forholdet mitt, sliter med å finne en plass til meg selv i livet, sliter med en far til barna som ordner med ny familie, sliter i det hele tatt...og dette er litt tungt oppi det hele.

Kunne trenger litt spirit fra noen, noen koselige ord, noen flotte ordtak, noen fine historier, alt som kan gjøre akkurat kvelden i dag ok.

Har allerede tryllet i meg en flaske hvitvin...skal snart legge meg, Håper på en god natt søvn, anyone?

Skrevet

Jeg forstår at du har det tøft. Trist å lese. Det er noe med at motgang gjør en sterk, så jeg håper den får frem kraften i deg til å se at dette er en forbigående fase. "Etter noe vondt kommer noe godt" er et ordtak du kan feste deg ved.

Kan jeg spørre om når tid celleproblemene begynte? Tenker på om det har sammenheng med ekteskapsproblemene. I så fall gjør du lurt å snakke med noen om følelsene rundt bruddet. Jobbe med de følelsene som muligens gnager i deg enda. Jeg har hørt historier om dette, derfor deler jeg tanken med deg så kan du selv avgjøre om det kan ha sammenheng og hensikt å starte på med..... Uansett så trenger vi alle en venn i slike stunder.

Men det var oppmuntring du ville ha. Skal se om jeg finner en filmsnutt. Hm, flere sitter med vin her i kveld :) Hadde vært deilig men jeg er sengeferdig.

Om du går tom for vin, så ikke gjør som han her :) *lol*

http://www.tube2.no/details.php?id=16

Skrevet

Jeg forstår at du har det tøft. Trist å lese. Det er noe med at motgang gjør en sterk, så jeg håper den får frem kraften i deg til å se at dette er en forbigående fase. "Etter noe vondt kommer noe godt" er et ordtak du kan feste deg ved.

Kan jeg spørre om når tid celleproblemene begynte? Tenker på om det har sammenheng med ekteskapsproblemene. I så fall gjør du lurt å snakke med noen om følelsene rundt bruddet. Jobbe med de følelsene som muligens gnager i deg enda. Jeg har hørt historier om dette, derfor deler jeg tanken med deg så kan du selv avgjøre om det kan ha sammenheng og hensikt å starte på med..... Uansett så trenger vi alle en venn i slike stunder.

Men det var oppmuntring du ville ha. Skal se om jeg finner en filmsnutt. Hm, flere sitter med vin her i kveld :) Hadde vært deilig men jeg er sengeferdig.

Om du går tom for vin, så ikke gjør som han her :) *lol*

http://www.tube2.no/details.php?id=16

Ha ha for en dust da :) Han må i alleflall være påvirket.

Tusen takk pekkaline. Jo, jeg har hatt samlivsproblemer noen år nå og når du sier det så har det i disse årene dukket opp masse rart i forhold til helsa. Jeg som omtrent aldri har vært syk før.

Struma, senebetennelser, pusteproblemer (trodde det var beg.på kols) og så altså grove celleforandringer. Det er hakket før kreft det.

Kan nok være påkjenningene som hjelper til.

Takk for latter og trøst pekkaline

Skrevet

Høres litt kjipt ut. I slike stunder er det viktig å samle det gode rundt seg. De beste vennene, de filmene man har mest lyst til å se, tingene man drømmer om. Ta tak i dem, så blir det kanskje litt lettere. Gode venner bør vite hvordan å få deg til å smile.

KLEM

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...