Gå til innhold

råd ift flytting?

Gjest grubling rundt flytting

Anbefalte innlegg

Gjest grubling rundt flytting
Skrevet

skal være i ny leilighet fra starten av oktober,og merker jeg gruer meg ift alt som må ordnes;tv,internett,frakt,adresse-skift,rydding...og i første omgang pakke:/

noen som har tips til no ejeg bør planlegge nå?

tips til god og billig løsning for tv og internett?

flytter nok ufrivillig,siden jeg her får mye for pengene.nå skal jeg til liten leilighet med lite inkludert:(

tar gjerne imot tips:)

Skrevet

Merk alle kasser grundig med hva som er i dem og hvilket rom de skal settes i. Kast! Det er helt sikkert masse du har som du ikke trenger lenger, gi til loppis eller Fretex, selg/gi bort på finn.no og resten kaster du.

Skrevet

1. Meld flytting til folkeregisteret f.o.m den datoen du flytter inn. Gå gjennom alle regninger du har, eller prøv å få med deg dem du må melde adr.endring til også på andre måter.

2. Si opp/besstill kabeltv, internett, tlf eller hva det måtte være f.o.m innflytningsdato nå, så slipper du det når du står midt i flyttingen. Det samme med adr,endringer.

3. Begynn å pakke nå, alt du ikke trenger akkurat nå pakker du i esker/sekker. Vent med det du er nødt til å ha - men pakk det ned etterhvert som du ikke er nødt til å ha det lenger.

4. Kast eller gi bort det du ikke trenger og som opptar unødvendig plass.

5. Merk esker og sekker.

6. Vask leil når du har flyttet ut, om mulig. Det er mye lettere og raskere.

7. Spør om evt hjelp til flyttingen i god tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...