Gå til innhold

Hallo i natten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med meg selv for tiden,virkelig..det gikk ganske bra i sommer,men så begynte skolen,problemene og møtene.

Sånt tar på og jeg har store problemer med å sove,bare tenker på hva som ble sakt på møtetene,alle møtene jeg er på blander seg i hode.

Hva kan jeg gjøre med dette?

Har drukket seks cider og tatt en imovane,men det hjalp ikke,sitter her da med tankene mine.

Har zeldox men de hjelper jo ikke de heller,og det er vel ikke noenn sykdom å tenke heller,hmf.

Hvordan få bort tanker jeg ikke vil ha?

Gjest klokkeline
Skrevet

Ut i natten?

Nei det orker jeg ikke.

Se på månen?

Skrevet

Se på månen?

Det er overskyet.

Får vel ta meg en røyk til,har fått den styyge imovane smaken i munnen nå,usj.

Gjest klokkeline
Skrevet

Det er overskyet.

Får vel ta meg en røyk til,har fått den styyge imovane smaken i munnen nå,usj.

Du burde gå og legge deg :-). Det er noen som passer på deg, alt kommer til å gå bra, det vet jeg :-). God natt !!

Skrevet

Du burde gå og legge deg :-). Det er noen som passer på deg, alt kommer til å gå bra, det vet jeg :-). God natt !!

Takk : )

Det var gode ord nå,får prøve å gå å legge meg igjen og håpe på at alt order seg til slutt. Natta : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...