Gå til innhold

Barn, utdannelse og full jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, det er jo dette jeg gjør... Men jeg har ikke samboer å ta hensyn til, jeg må heller ikke ta seksten timer i uken.

Det er slitsomt, det er ikke tvil om det! Men jeg gjør det i heldagsstunts da. Og så har jeg jo barnefri annenhver helg.

Jeg har ikke lyst til å råde deg til å la være, for du klarer det om du vil. Men det kommer til å koste, og antagelig vil det gå mest utover samboeren din - og han vil måtte ta mer av ansvaret for Squishy.

Men det er ganske tøft :)

Takk for svar, Persille-venn :)

Jeg utsetter ett år, etter ønske fra samboer og råd fra tilnærmet alle som svarte.

Men tøft blir det nok uansett. Det får heller være, jeg må ta en utdannelse nå, ellers går jeg på veggen ;)

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

26

• frosken

5

• mariaflyfly

3

• Elis31

3

Persille1365381127
Skrevet

Takk for svar, Persille-venn :)

Jeg utsetter ett år, etter ønske fra samboer og råd fra tilnærmet alle som svarte.

Men tøft blir det nok uansett. Det får heller være, jeg må ta en utdannelse nå, ellers går jeg på veggen ;)

Du klarer det til neste år :)

Du vet jo hva jeg gjør, og du vet hvordan min hverdag er. Tenker du at du takler det, så er det jo greit :)

Og så vet du hvem du kan klage til om det blir tunge tak! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...