Gå til innhold

Etter selvmordet

Gjest nytt perspektiv

Anbefalte innlegg

Gjest nytt perspektiv
Skrevet

For 3 år siden tok min nevø selvmord.

Etter det har mine barn blitt mitt livs hovedfokus. Før selvmordet gikk ofte jobb og karriere foran tid sammen med mine nærmeste.

Hva betyr det vel om lønna er lavere enn naboens, om bilen ikke er nyeste modell, om møblene er litt slitt. Så lenge vi alle kan sitte sammen i sofaen og ha det hyggelig gjør det ikke noe om det er hull i trekket.

Skrevet

Ja der har du sannheten : )

Når sånt skjer ser man hva som virkelig betyr noe.

Skrevet

Ja der har du sannheten : )

Når sånt skjer ser man hva som virkelig betyr noe.

Enig.

Skrevet

Fine tanker. Vi er dessverre alt for lite flink til å verdsette det som er bra i livet før noe rundt oss minner oss om at livet ikke er evigvarende.

Skrevet

Ofte må det skje dramatiske hendelser før man innser hva som betyr noe i livet! :0)

Skrevet

Det har du helt rett i. Her i huset har vi aldri satt noe foran barna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...