Gjest nytt perspektiv Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 For 3 år siden tok min nevø selvmord. Etter det har mine barn blitt mitt livs hovedfokus. Før selvmordet gikk ofte jobb og karriere foran tid sammen med mine nærmeste. Hva betyr det vel om lønna er lavere enn naboens, om bilen ikke er nyeste modell, om møblene er litt slitt. Så lenge vi alle kan sitte sammen i sofaen og ha det hyggelig gjør det ikke noe om det er hull i trekket. 0 Siter
Gjest Altea Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Ja der har du sannheten : ) Når sånt skjer ser man hva som virkelig betyr noe. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Ja der har du sannheten : ) Når sånt skjer ser man hva som virkelig betyr noe. Enig. 0 Siter
Elis31 Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Fine tanker. Vi er dessverre alt for lite flink til å verdsette det som er bra i livet før noe rundt oss minner oss om at livet ikke er evigvarende. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Ofte må det skje dramatiske hendelser før man innser hva som betyr noe i livet! :0) 0 Siter
mrxx Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Det har du helt rett i. Her i huset har vi aldri satt noe foran barna. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.