Gå til innhold

Skal kjøpe flatskjerm, trenger råd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe en stor flatskjerm 40 eller 50 tommer. Hva bør jeg se etter? Ser at det varierer veldig i pris. Alt fra rundt 8000 kr og oppover. Har ikke greie på dette, og selgere stoler jeg ikke helt på.

Tips meg...

Skrevet

Vi har Samsung 40 tommers LCD. LE40M86BD eller noe lignende. Vi er veldig fornøyde, og den har fått gode resultater i tester.

Skrevet

oppløsning og kontrast. best mulig av begge er nok dyrt, men du bør ikke ha for lave verdier av noen av dem. da risikerer du å få en smule vondt i hodet av å se på skjermen.

Gjest Ikke helt fornøyd akkurat
Skrevet

Kjøpte en 37" Samsung flatskjerm med full HD i går. Er ikke helt fornøyd pga at mange tvkanaler sender ikke alle sine sendinger i full hd.

Når du skal se på tv'n i butikken så se at de etter de som viser sendinger uten full hd, da vet du mer hva du får!

50" er veldig stort! Da skal du ha mange meters avstand til tv'n.

Jeg kjøpte 37" og syns 2-3 meter unna er altfor kort!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...