Gå til innhold

Er det nye regler på Vil du bli millionær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svitsjet innom der nå, og kjenner ikke igjen opplegget ....

Gjest kjedelig program
Skrevet

ser sånn ut...likte det gamle bedre jeg.gevinsten har gått ned,og det blir flere innom.den siste biten var jo direkte kjedelig

Skrevet

ser sånn ut...likte det gamle bedre jeg.gevinsten har gått ned,og det blir flere innom.den siste biten var jo direkte kjedelig

Hun dama var råflink, men hadde tydeligvis ikke hjelpemidler, og selv om hunnådde 100 000 fikk hun ikke med seg de pengene (?), og så kommer noen andre duster inn og får lov til å gå rett inn på 2-300 000 kroners-spørsmålet etter at hun flinke hadde klart å klatre opp dit...

Kjipt.

Skrevet

Eg syntes Fritjof hadde forandra seg siden sist også.

Til det bedre, vil jeg si;-)

Skrevet

Der må eg si meg uenig.

Hørte deg første gangen;.)

Skrevet

Der må eg si meg uenig.

Forøvrig litt artig at vi begge her foretrekker den av samme kjønn som oss selv...;-)

Skrevet

Forøvrig litt artig at vi begge her foretrekker den av samme kjønn som oss selv...;-)

Artig?

Det er småperverst! :-)

Skrevet

Første delen er som i gamle dager.

Andre delen er ny. Opptil flere deltakere på samme spill. Hvis en deltaker ryker på f.eks. 60.000 kr, kommer en ny deltaker inn på samme vanskelighetsgrad av spørsmål verdt samme sum. For hver gang en deltaker ryker ut, går toppremien for spillrunden ned et hakk. Siste deltaker er garantert 10.000 kr.

Hvis jeg forsto det rett, da... ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221943861' post='3964664]

Første delen er som i gamle dager.

Andre delen er ny. Opptil flere deltakere på samme spill. Hvis en deltaker ryker på f.eks. 60.000 kr, kommer en ny deltaker inn på samme vanskelighetsgrad av spørsmål verdt samme sum. For hver gang en deltaker ryker ut, går toppremien for spillrunden ned et hakk. Siste deltaker er garantert 10.000 kr.

Hvis jeg forsto det rett, da... ;o)

OK, takk for svar.

Fikk bare med meg denne siste delen jeg, da, og synes det var dumt at hun som klarte klatring med tildels ganske vanskelige spørsmål ikke fikk noe.

Ja ja...

Skrevet

Eg syntes Fritjof hadde forandra seg siden sist også.

Farga håret, ja ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...