Gå til innhold

Slutt på 20-åra:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

ville bare stikke hodet innom for første gang som 30-åring:-)

Skrevet

Gratulerer med dagen :o) Hvordan føles det? Jeg syntes det var litt sånn hmm... kjedelig å bli 30 ;)

Skrevet

Gratulerer med dagen :o) Hvordan føles det? Jeg syntes det var litt sånn hmm... kjedelig å bli 30 ;)

Tusen takk:-)

Føles ja... Helt som vanlig, det skal liksom være noe "stort" å bli 30, men jeg også får følelsen av litt ja hmmm, kjedelig. Akkurat som før liksom. Nå slipper jeg panikken da, peppermø er jeg ikke;-)

Skrevet

Tusen takk:-)

Føles ja... Helt som vanlig, det skal liksom være noe "stort" å bli 30, men jeg også får følelsen av litt ja hmmm, kjedelig. Akkurat som før liksom. Nå slipper jeg panikken da, peppermø er jeg ikke;-)

Jeg syntes det var ille å slippe tak i 20-åra. Nå manner jeg meg opp til neste tall, men har litt tid igjen da ;)

Forresten har vi bryllupsdag i dag.

Skrevet

Jeg syntes det var ille å slippe tak i 20-åra. Nå manner jeg meg opp til neste tall, men har litt tid igjen da ;)

Vet du - det gjør meg ingenting å slippe tak i 20-åra. Jeg har vært "voksen" såpass lenge, liksom så det spiller ingen rolle.

Gratulerer så mye med bryllupsdag:-)

Skrevet

Vet du - det gjør meg ingenting å slippe tak i 20-åra. Jeg har vært "voksen" såpass lenge, liksom så det spiller ingen rolle.

Gratulerer så mye med bryllupsdag:-)

Takk :o)

Det er bra du tar det sånn :) Jeg har endel venninner som ble 30 lenge før meg, og de påvirket meg nok med katastrofe- og rynkeprat ;)

Skrevet

Gratulerer med - er det ettårs? - dagen!! :-D

Skrevet

Gratulerer, eller kondolerer ;0)

Håper du har hatt en fin bursdag!

Skrevet

Jeg stryker kondolerer, og takker for gratulasjonen:-)

Skrevet

Kondolerere, du liksom! ;-) *snøft*

30 år er da vel ingenting!!! ;-)

Skrevet

Gratulerer med - er det ettårs? - dagen!! :-D

Takk :o) Det stemmer at det er ett år.

Skrevet

Kondolerere, du liksom! ;-) *snøft*

30 år er da vel ingenting!!! ;-)

*knise*

;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...