Gå til innhold

E-stoff allergi??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta her i huset har noen pussige runder med magesmerter og noen ganger oppkast.

Alltid etter barnebursdager får hun akutt diare, den kommer gjerne like etter de har spist, altså mens hun enda er i selskapet.

Noen ganger skjer det at hun kaster opp natten etter, får magesmerter, spyr, og er ferdig med det. Hun er da sulten rett etter siste runde spying. I vår etter en tur på kinarestaurant (med klubbe og is +stasj på) og nå inatt en runde spying etter en bursdagsfeiring igår ettermiddag.

Det pussige er at vi 4 andre i familien ikke blir syke, derfor stiller jeg litt spørsmålstegn med om det er vanlig omgangssyke.

Den akutte diareen har jeg delvis klart å sette sammen med blått fargestoff i godter, men jeg vet jo ikke sikkert... Vi har lite godteri i hverdagen hjemme og til helgen/bursdag er jeg litt forsiktig med godter med div fargestoffer, dermed unngår jeg diareen.

Er det noen som har opplevd lignende? Ser for meg å lete etter nåla i høystakken for å finne evt e stoffer hun reagerer på...

Skrevet

Kan godt være allergi mot e-stoffer, slik du sier. Hørt om flere som reagerer på samme måte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...