Gå til innhold

Hoste i flere uker

Gjest Host, host, host

Anbefalte innlegg

Gjest Host, host, host
Skrevet

Nå har jeg hostet i flere uker samt hatt vondt i bihulene. Bihulene har omsider gitt seg, jeg sover greit om natten. Men hosten gir seg ikke. Er det noe vits i dra til lege "bare" for hoste? Kjenner jeg begynner å bli sliten av det.

Skrevet

Har du hostet lenger enn to uker? Det fikk jeg høre at da var det på tide å sjekke seg hos legen. Hvordan er det med dyp innpust, kjenner du noe?

Gjest host, host, host
Skrevet

Har du hostet lenger enn to uker? Det fikk jeg høre at da var det på tide å sjekke seg hos legen. Hvordan er det med dyp innpust, kjenner du noe?

Nei, bare syrkling på slutten av utpust.

Skrevet

Jeg synes du bør komme deg til lege!

Jeg fikk for en del år tilbake bronkitt osm kunne ha blitt kronisk dersom jeg ikke hadde oppsøkt lege. I følge legen var bronkitten "selvoppholdende" så jeg fikk hostedempende midler. Mener å huske at jeg hostet i ca 6 uker tilsammen før det ga seg.

Gjest Host, host, host
Skrevet

Jeg synes du bør komme deg til lege!

Jeg fikk for en del år tilbake bronkitt osm kunne ha blitt kronisk dersom jeg ikke hadde oppsøkt lege. I følge legen var bronkitten "selvoppholdende" så jeg fikk hostedempende midler. Mener å huske at jeg hostet i ca 6 uker tilsammen før det ga seg.

Ok, takk for svar. Da gjør jeg det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...