Gjest Host, host, host Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Nå har jeg hostet i flere uker samt hatt vondt i bihulene. Bihulene har omsider gitt seg, jeg sover greit om natten. Men hosten gir seg ikke. Er det noe vits i dra til lege "bare" for hoste? Kjenner jeg begynner å bli sliten av det. 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Har du hostet lenger enn to uker? Det fikk jeg høre at da var det på tide å sjekke seg hos legen. Hvordan er det med dyp innpust, kjenner du noe? 0 Siter
Gjest host, host, host Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Har du hostet lenger enn to uker? Det fikk jeg høre at da var det på tide å sjekke seg hos legen. Hvordan er det med dyp innpust, kjenner du noe? Nei, bare syrkling på slutten av utpust. 0 Siter
morsan Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Jeg synes du bør komme deg til lege! Jeg fikk for en del år tilbake bronkitt osm kunne ha blitt kronisk dersom jeg ikke hadde oppsøkt lege. I følge legen var bronkitten "selvoppholdende" så jeg fikk hostedempende midler. Mener å huske at jeg hostet i ca 6 uker tilsammen før det ga seg. 0 Siter
Gjest Host, host, host Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Jeg synes du bør komme deg til lege! Jeg fikk for en del år tilbake bronkitt osm kunne ha blitt kronisk dersom jeg ikke hadde oppsøkt lege. I følge legen var bronkitten "selvoppholdende" så jeg fikk hostedempende midler. Mener å huske at jeg hostet i ca 6 uker tilsammen før det ga seg. Ok, takk for svar. Da gjør jeg det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.