Gå til innhold

Misfornøyd med brillene

Anbefalte innlegg

Gjest brilleland-kunde
Skrevet

Jeg kjøpte nye progressive briller for få uker siden, til nesten sju tusen kroner. Det er bare det at de virker ikke så godt som de skulle. Faktisk bruker jeg ofte de gamle isteden, fordi de er bedre. De tok jo nye tester på meg og greier, men likevel er det et eller annet merkelig med disse. Lesefeltet er greit, men ikke det "vanlige" feltet.

Hva har jeg krav på i en slik situasjoner?

Skrevet

Jeg tok mine med tilbake og tok ny test og fikk nye briller.

Skrevet

Du bør selvfølgelig gå tilbake og be om en ny test. Det skjer sikkert menneskelige feil der som andre steder :-). Du bør selvfølgelig slippe å betale for nye glass om det viser seg å være noe feil.

Holder forøvrig en knapp på Krogh fremfor Brilleland ;).

Skrevet

Jeg tok mine med tilbake og tok ny test og fikk nye briller.

De har diverse garantier- er de progresive har de sikkert progresiv-garanti som andre kjeder. Da får kan du bytte til avstand og nær om du ikke får til den progresive.

Ellers kan det være monteringsfeil på glassene, uheldig glassvalg, tilpassingsfeil av innfatningen eller feil på styrken. Altså mange muligheter. Eneste mulighet til å bli fornøyd er å ta med deg brillen tilbake og la dem ordne opp. Ha god til å la dem gjøre jobben sin nøye. Er det fremdeles ikke bra går du tilbake igjen. Til slutt finner dere helt sikkert en løsning du blir fornøyd med!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...