Gjest brilleland-kunde Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Jeg kjøpte nye progressive briller for få uker siden, til nesten sju tusen kroner. Det er bare det at de virker ikke så godt som de skulle. Faktisk bruker jeg ofte de gamle isteden, fordi de er bedre. De tok jo nye tester på meg og greier, men likevel er det et eller annet merkelig med disse. Lesefeltet er greit, men ikke det "vanlige" feltet. Hva har jeg krav på i en slik situasjoner? 0 Siter
Soulshine Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Jeg tok mine med tilbake og tok ny test og fikk nye briller. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Du bør selvfølgelig gå tilbake og be om en ny test. Det skjer sikkert menneskelige feil der som andre steder :-). Du bør selvfølgelig slippe å betale for nye glass om det viser seg å være noe feil. Holder forøvrig en knapp på Krogh fremfor Brilleland . 0 Siter
Hugmee Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Jeg tok mine med tilbake og tok ny test og fikk nye briller. De har diverse garantier- er de progresive har de sikkert progresiv-garanti som andre kjeder. Da får kan du bytte til avstand og nær om du ikke får til den progresive. Ellers kan det være monteringsfeil på glassene, uheldig glassvalg, tilpassingsfeil av innfatningen eller feil på styrken. Altså mange muligheter. Eneste mulighet til å bli fornøyd er å ta med deg brillen tilbake og la dem ordne opp. Ha god til å la dem gjøre jobben sin nøye. Er det fremdeles ikke bra går du tilbake igjen. Til slutt finner dere helt sikkert en løsning du blir fornøyd med! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.