Gå til innhold

spøkelsebilder

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

28

• morsan

6

• Bookworm

3

• Jølsen

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg synes sånt er spennende, men likevel så får jeg en grøssende og utrivelig følelse når jeg ser eller hører snakk om slike ting. Samtidig som jeg ikke helt vet om jeg skal tro på det eller ei ;)

Skrevet

Jeg begynte å lese på saken i går, men så turte jeg ikke lenger..:-) Pingle...

Skrevet

Folk vil så gjerne tro, men det er bare juks og bedrag..

Jepp, og likevel blir jeg like redd hver gang jeg leser og ser slikt:-(

Skrevet

Tror jeg ikke noe på! ;-) Det er enten dobbelteksponeringer eller andre 'triks'. :-)

Jeg tror heller ikke på dem som sier at de finner et gudommelig avtrykk av Jesus på frokost-toasten sin.

I riktig gamle dager fikk man folk til å tro på underjordiske og tusser og troll; i teknikkens tidsalder kan man gjøre samme trikset med foto eller annet mikkmakk.

Skrevet

Jeg synes sånt er spennende, men likevel så får jeg en grøssende og utrivelig følelse når jeg ser eller hører snakk om slike ting. Samtidig som jeg ikke helt vet om jeg skal tro på det eller ei ;)

Det er litt mystifystisk ja ;)

Skrevet

Jeg begynte å lese på saken i går, men så turte jeg ikke lenger..:-) Pingle...

Hehe, blir jo litt satt ut dersom ens egne bilder skulle komme opp med noe ;)

Skrevet

Det er lov å si det ja, men disse har ikke selv den verste skeptikeren funnet ut av..... bøø :)

Skrevet

Hm.. mener du at disse gamle bildene kan være manipulerte i ettertid?

Jeg for min del vil helst ikke tro det.. synes det er ekkelt. Men likevel så er jeg usikker om det faktisk finnes eller ei.. ;)

Gjest klokkeline
Skrevet

Har et sånt bilde selv. Det er en person med på et bilde av ungene mine som ikke var tilstede da det ble tatt. Ungene synes dette var fryktelig skummelt :-)

Skrevet

Tror jeg ikke noe på! ;-) Det er enten dobbelteksponeringer eller andre 'triks'. :-)

Jeg tror heller ikke på dem som sier at de finner et gudommelig avtrykk av Jesus på frokost-toasten sin.

I riktig gamle dager fikk man folk til å tro på underjordiske og tusser og troll; i teknikkens tidsalder kan man gjøre samme trikset med foto eller annet mikkmakk.

''Tror jeg ikke noe på! ;-) Det er enten dobbelteksponeringer eller andre 'triks'. :-)'' Kan godt være, men kunne de manipulere slik med bilder i gamle dager da? Det gjøres jo hele tiden nå vet jeg men....

Skrevet

Har et sånt bilde selv. Det er en person med på et bilde av ungene mine som ikke var tilstede da det ble tatt. Ungene synes dette var fryktelig skummelt :-)

Hjelpes meg! ",)

Skrevet

''mystifystisk''

Artig ord ;)

Tror jeg har det fra mumidalen :)

Skrevet

''Tror jeg ikke noe på! ;-) Det er enten dobbelteksponeringer eller andre 'triks'. :-)'' Kan godt være, men kunne de manipulere slik med bilder i gamle dager da? Det gjøres jo hele tiden nå vet jeg men....

Man kan kansje manipulere bildene nå i ettertid? Usikker om det lar seg gjøre.. men skulle ikke forundre meg i denne dataverdenen ;)

Skrevet

Det er lov å si det ja, men disse har ikke selv den verste skeptikeren funnet ut av..... bøø :)

det som gjorde meg mest skeptisk til å åpne linken, før jeg så at det var fra en nyhetsside, var at jeg fryktet det skulle være en av disse "stirr lenge på bildet så kanskje du ser spøkelset", og mens du sitter der og aner fred og ingen fare så kommer et kjempehyl slik at man skvetter himmelhøyt;-)

Trenger ikke være overtroisk for å være skvetten iallfall;-)

Skrevet

det som gjorde meg mest skeptisk til å åpne linken, før jeg så at det var fra en nyhetsside, var at jeg fryktet det skulle være en av disse "stirr lenge på bildet så kanskje du ser spøkelset", og mens du sitter der og aner fred og ingen fare så kommer et kjempehyl slik at man skvetter himmelhøyt;-)

Trenger ikke være overtroisk for å være skvetten iallfall;-)

Tenkte jeg også på ;))

Skrevet

Man kan kansje manipulere bildene nå i ettertid? Usikker om det lar seg gjøre.. men skulle ikke forundre meg i denne dataverdenen ;)

Alt er sikkert mulig :) Jeg har litt sansen for slike uforklarlige ting, og kanskje håper jeg bildene er sanne? hehe vet ikke helt :)

Skrevet

Jeg syns ikke det er skummelt,det er jo naturlig at de "døde" er rundt oss fremdeles ; )

Har du ikke sett åndenes makt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...