Gå til innhold

spøkelsebilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

det som gjorde meg mest skeptisk til å åpne linken, før jeg så at det var fra en nyhetsside, var at jeg fryktet det skulle være en av disse "stirr lenge på bildet så kanskje du ser spøkelset", og mens du sitter der og aner fred og ingen fare så kommer et kjempehyl slik at man skvetter himmelhøyt;-)

Trenger ikke være overtroisk for å være skvetten iallfall;-)

Ja gudfader! Vi har blitt skremt av slike forskrekkelig snutter noen og enhver her i huset :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

28

• morsan

6

• Bookworm

3

• Jølsen

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest klokkeline
Skrevet

Hjelpes meg! ",)

Ja, det kan du si. Ganske nifs å se til også denne personen. Ble tatt i en heis i fart. Tynn dame, med bustete grått hår og nifse øyne :-)

Skrevet

Alt er sikkert mulig :) Jeg har litt sansen for slike uforklarlige ting, og kanskje håper jeg bildene er sanne? hehe vet ikke helt :)

;))

Ville du håpet på det samme om det var dine egne bilder..?

*Grøssemegtu* ;))

Skrevet

Jeg syns ikke det er skummelt,det er jo naturlig at de "døde" er rundt oss fremdeles ; )

Har du ikke sett åndenes makt?

Å joda visst har jeg det. Digger det programmet :) Ser også på Det spøker på kanal FEM :)

Skrevet

Ja, det kan du si. Ganske nifs å se til også denne personen. Ble tatt i en heis i fart. Tynn dame, med bustete grått hår og nifse øyne :-)

Undersøkte dere det nærmere da? Heisens bolig er kanskje innkvartet med ånder? :)

Skrevet

Å joda visst har jeg det. Digger det programmet :) Ser også på Det spøker på kanal FEM :)

Ser du på paranormal state også på fem?

Det var skikkelig bra sist torsdag...

Skrevet

''Tror jeg ikke noe på! ;-) Det er enten dobbelteksponeringer eller andre 'triks'. :-)'' Kan godt være, men kunne de manipulere slik med bilder i gamle dager da? Det gjøres jo hele tiden nå vet jeg men....

Men ta f eks det første bildet, som etter påstanden skal være tatt med én times eksponeringstid mens alle i huset var i en begravelse til nettopp dne mannen som påstås å kunne skimtes på bildet.

Det ble antydet at resultatet kunne oppnås ved at en person gikk ut og inn av bildet under eksponeringstiden, men dette kunne ikke ha skjedd mente de, da "alle" var i begravelsen!

Her er det jo ekstremt mange uverifiserbare påstander, da. Hvor lett er det å bevise at bildet ble tatt på et annet tidspunkt enn da alle var i begravelsen, eller at en ikke var i begravelsen hele tiden osv osv?

Og hvorfor i all verden stiller man opp et kamera for å ta et bilde av stuemøblementet med én times eksponeringstid mens man er i en begravelse? Virker jo veldig som en "set up", spør du meg!

Artikkelen viser jo ikke bilder som ikke kan bortforklares what-so-ever, men den viser bilder som for sin tid ble veldig berømte spøkelsesbilder som folk trodde på.

Skrevet

;))

Ville du håpet på det samme om det var dine egne bilder..?

*Grøssemegtu* ;))

Da hadde jeg kontaktet Lill Bendris eller hva hun heter haha

Skrevet

Jeg tror jeg er for realistisk, jeg blir ikke beveget av sånt! :/

Men synes det kan være ganske spennende med gode programmer om overnaturlige ting, da! Og da snakker jeg snarere om dokumentarer fra BBC enn dårlige serier på TVNorge.

Skrevet

Ser du på paranormal state også på fem?

Det var skikkelig bra sist torsdag...

Ja jeg sluker slike programmer :) Synes det verste var programmet der det navnet som kom opp ikke måtte uttales! grøss og gru :)

Skrevet

Jeg tror jeg er for realistisk, jeg blir ikke beveget av sånt! :/

Men synes det kan være ganske spennende med gode programmer om overnaturlige ting, da! Og da snakker jeg snarere om dokumentarer fra BBC enn dårlige serier på TVNorge.

Hm, noe jeg har gått glipp av? Hvilke programmer snakker du om?

Skrevet

Ja jeg sluker slike programmer :) Synes det verste var programmet der det navnet som kom opp ikke måtte uttales! grøss og gru :)

Ja navnet på den demonen,det var litt skummelt da men veldig spennende : )

Skrevet

Hm, noe jeg har gått glipp av? Hvilke programmer snakker du om?

De dårlige seriene på TVN? ;)

Siktet ikke til noen spesiell god dokumentar, nei, men mener å huske å ha sett noen for haugevis av år siden.

Gjest klokkeline
Skrevet

Undersøkte dere det nærmere da? Heisens bolig er kanskje innkvartet med ånder? :)

Ja, kanskje det. Nei, dette ble tatt i utlandet og har ikke vært der siden. Framkalte bildene da vi kom hjem og det er helt tydelig en meget rar, eldre dame der ;-). Datra mi har visst bildet nå. Alle som har sett det sier åhhh... og grøsser. Fint å skremme folk med :-)

Skrevet

Da hadde jeg kontaktet Lill Bendris eller hva hun heter haha

;o) jeg og'

Skrevet

Men ta f eks det første bildet, som etter påstanden skal være tatt med én times eksponeringstid mens alle i huset var i en begravelse til nettopp dne mannen som påstås å kunne skimtes på bildet.

Det ble antydet at resultatet kunne oppnås ved at en person gikk ut og inn av bildet under eksponeringstiden, men dette kunne ikke ha skjedd mente de, da "alle" var i begravelsen!

Her er det jo ekstremt mange uverifiserbare påstander, da. Hvor lett er det å bevise at bildet ble tatt på et annet tidspunkt enn da alle var i begravelsen, eller at en ikke var i begravelsen hele tiden osv osv?

Og hvorfor i all verden stiller man opp et kamera for å ta et bilde av stuemøblementet med én times eksponeringstid mens man er i en begravelse? Virker jo veldig som en "set up", spør du meg!

Artikkelen viser jo ikke bilder som ikke kan bortforklares what-so-ever, men den viser bilder som for sin tid ble veldig berømte spøkelsesbilder som folk trodde på.

De bildene er jo gamle og i den tiden hadde de sikkert ikke samme mulighetene for å undersøke slike tilfeller som i dag. Så da blir historien festet, og derfor kalles de enda spøkelsesbilder.

Men det er o merkelig rart dersom det ikke finnes en tøddel av sannhet i dette med ånder som går igjen når man ser hvor mye tid folk bruker på det. De lager programmer og sender slike ting flere ganger i uken på tv skjermen. Hvorfor kaste bort tid på tull liksom?

Skrevet

De dårlige seriene på TVN? ;)

Siktet ikke til noen spesiell god dokumentar, nei, men mener å huske å ha sett noen for haugevis av år siden.

Ok lenge siden altså. Det meste jeg ser på går på kanal FEM. Sjette sansen er også et bra program ;)

Skrevet

Jeg syns ikke det er skummelt,det er jo naturlig at de "døde" er rundt oss fremdeles ; )

Har du ikke sett åndenes makt?

De programmene kan jo være manipulerte de også.. for hva gjør man ikke for penger liksom..

Men samtidig kjenner jeg noen som pleide å dra innom vertshuset i Trondheim, som var med i ett av de programmene.. og det sies at det stemmer..

Nei, grøss og gru. Ekkelt er det uansett synes jeg ;))

Skrevet

Ja, kanskje det. Nei, dette ble tatt i utlandet og har ikke vært der siden. Framkalte bildene da vi kom hjem og det er helt tydelig en meget rar, eldre dame der ;-). Datra mi har visst bildet nå. Alle som har sett det sier åhhh... og grøsser. Fint å skremme folk med :-)

Morro å ha tenker jeg :)

Skrevet

Ok lenge siden altså. Det meste jeg ser på går på kanal FEM. Sjette sansen er også et bra program ;)

Tja, er svært sjelden begeistret for slike programmer, jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...