Gå til innhold

spøkelsebilder

Anbefalte innlegg

Gjest klokkeline
Skrevet

De bildene er jo gamle og i den tiden hadde de sikkert ikke samme mulighetene for å undersøke slike tilfeller som i dag. Så da blir historien festet, og derfor kalles de enda spøkelsesbilder.

Men det er o merkelig rart dersom det ikke finnes en tøddel av sannhet i dette med ånder som går igjen når man ser hvor mye tid folk bruker på det. De lager programmer og sender slike ting flere ganger i uken på tv skjermen. Hvorfor kaste bort tid på tull liksom?

Det er mye mere mellom himmel og jord enn det vår menneskelige hjerne er istand til å forstå. Det er jeg bombesikker på etter endel hendelser :-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

28

• morsan

6

• Bookworm

3

• Jølsen

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe, blir jo litt satt ut dersom ens egne bilder skulle komme opp med noe ;)

Huff, mareritt;-) Blir noen dager før jeg tør å bla i albumene igjen nå...

Gjest klokkeline
Skrevet

Morro å ha tenker jeg :)

Yes. he-he. Nå skal jeg gå tur i skogen, har hørt det er bjørn her så skal prøve å skremme den med det samme :-)

Skrevet

De programmene kan jo være manipulerte de også.. for hva gjør man ikke for penger liksom..

Men samtidig kjenner jeg noen som pleide å dra innom vertshuset i Trondheim, som var med i ett av de programmene.. og det sies at det stemmer..

Nei, grøss og gru. Ekkelt er det uansett synes jeg ;))

Tror jeg ikke,at progammene er manipulerte,det er jo dyktige mediumer som er med og det er ikke alt de finner ut heller,men de gjør sitt beste : )

Skrevet

De bildene er jo gamle og i den tiden hadde de sikkert ikke samme mulighetene for å undersøke slike tilfeller som i dag. Så da blir historien festet, og derfor kalles de enda spøkelsesbilder.

Men det er o merkelig rart dersom det ikke finnes en tøddel av sannhet i dette med ånder som går igjen når man ser hvor mye tid folk bruker på det. De lager programmer og sender slike ting flere ganger i uken på tv skjermen. Hvorfor kaste bort tid på tull liksom?

Det er jo ikke så rart - det _selger_!! ;-)

I USA for en del år siden var det noen som tjente seg rike på å selge "pet rock", som var små runde steiner med to påklistrede øyne. Folk gikk mann av huse for å kjøpe denne nye dilla.

OK, det var ikke noe overnaturlig ved det, men det er det samme systemet som gjelder. Finner du nok "suckers" som er villig til å "kjøpe", hva enten kjøpingen består i å anskaffe seg en konkret gjenstand eller den består i å se på alskens dilldallprogrammer om dette, så finnes det noen som vil prøve å selge slike produkter.

http://pigeonbeaks.com/wp-content/uploads/2007/09/pet-rocks.jpg

Skrevet

Det er mye mere mellom himmel og jord enn det vår menneskelige hjerne er istand til å forstå. Det er jeg bombesikker på etter endel hendelser :-)

''Det er mye mere mellom himmel og jord enn det vår menneskelige hjerne er istand til å forstå. ''

Ja, men Al Gore gjør så godt han kan for å overbevise oss alle om dette 'mere' mellom himmel og jord virkelig finnes og må tas på alvor...;-)

http://www.huffingtonpost.com/eat-the-press/An%20Inconvenient%20Truth%20for%20Kidz-thumb.JPG

Skrevet

Yes. he-he. Nå skal jeg gå tur i skogen, har hørt det er bjørn her så skal prøve å skremme den med det samme :-)

God tur! Husk å deng til bjørnen i ansiktet da! ;)

Skrevet

Det er jo ikke så rart - det _selger_!! ;-)

I USA for en del år siden var det noen som tjente seg rike på å selge "pet rock", som var små runde steiner med to påklistrede øyne. Folk gikk mann av huse for å kjøpe denne nye dilla.

OK, det var ikke noe overnaturlig ved det, men det er det samme systemet som gjelder. Finner du nok "suckers" som er villig til å "kjøpe", hva enten kjøpingen består i å anskaffe seg en konkret gjenstand eller den består i å se på alskens dilldallprogrammer om dette, så finnes det noen som vil prøve å selge slike produkter.

http://pigeonbeaks.com/wp-content/uploads/2007/09/pet-rocks.jpg

Hehe, de var jo søte :) Men jeg ser poenget ditt. Hmm vi får alle en gang svar på dette.

Skrevet

Hjernen vår er forunderlig. DE snakker om en viss prosent som blir utnyttet, hva med resten tro.....

Skrevet

Huff, mareritt;-) Blir noen dager før jeg tør å bla i albumene igjen nå...

Hehe, vil tro at de er med helt fra bildet er nytt dersom det er noe der :) Kos deg med bildene dine du :)

Skrevet

Ser du på paranormal state også på fem?

Det var skikkelig bra sist torsdag...

Om jeg er hos kjæresten på torsdag så ser vi kun på kanal FEM ja! :o) Om jeg er hjemme alene gjør jeg ikke det, det tør jeg ikke og gjett om han erter meg for det!? *Hehe*

Skrevet

De programmene kan jo være manipulerte de også.. for hva gjør man ikke for penger liksom..

Men samtidig kjenner jeg noen som pleide å dra innom vertshuset i Trondheim, som var med i ett av de programmene.. og det sies at det stemmer..

Nei, grøss og gru. Ekkelt er det uansett synes jeg ;))

''Men samtidig kjenner jeg noen som pleide å dra innom vertshuset i Trondheim, som var med i ett av de programmene.. og det sies at det stemmer..''

På Tavern spøker det ja. :o) På Trøndelag Teater også. Og sikkert i mange andre gamle bygg rundtomkring.

Skrevet

''Men samtidig kjenner jeg noen som pleide å dra innom vertshuset i Trondheim, som var med i ett av de programmene.. og det sies at det stemmer..''

På Tavern spøker det ja. :o) På Trøndelag Teater også. Og sikkert i mange andre gamle bygg rundtomkring.

*Grøss og gru* ;)

Skrevet

Tja, er svært sjelden begeistret for slike programmer, jeg.

Samma her;-)

Skrevet

Om jeg er hos kjæresten på torsdag så ser vi kun på kanal FEM ja! :o) Om jeg er hjemme alene gjør jeg ikke det, det tør jeg ikke og gjett om han erter meg for det!? *Hehe*

Hehe : )

Men det kan jo være litt skummelt å se alene da,demoner og all slags.

Skrevet

Hjernen vår er forunderlig. DE snakker om en viss prosent som blir utnyttet, hva med resten tro.....

Det er vel egentlig ikke helt sant...

Vi bruker noen deler av hjernen ad gangen. Det betyr ikke at vi har ressurser vi ikke bruker. Det har mest sannsynlig aldri vært meningen at vi skal bruke hele hjernen på noe tidspunkt.

Enkelte deler er spesielt aktive hos noen og lite aktive hos andre.

Skrevet

Bildet med barnet var best, man ser jo at barnet tydelig er klar over at det blir tatt bilde av.

Skrevet

Bildet med barnet var best, man ser jo at barnet tydelig er klar over at det blir tatt bilde av.

Ja, snodig dette.

Skrevet

Ja, snodig dette.

Ja, det er mer mellom himmel og jord osv. Hvis jeg er på kontoret sent om kvelden, er det et spøkelse eller flere som virkelig tar seg tid, for å si det sånn. Det er i form av hvisking, uklare stemmer, kan tyde det noen ganger men ikke ofte. Subbing på gulvet, dører som rører på seg.

Skrevet

Ja, det er mer mellom himmel og jord osv. Hvis jeg er på kontoret sent om kvelden, er det et spøkelse eller flere som virkelig tar seg tid, for å si det sånn. Det er i form av hvisking, uklare stemmer, kan tyde det noen ganger men ikke ofte. Subbing på gulvet, dører som rører på seg.

Tuller du? Grøss :) Der hadde ikke jeg sittet på kveldene nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...