Gå til innhold

spøkelsebilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tuller du? Grøss :) Der hadde ikke jeg sittet på kveldene nei.

Vel, det må jeg gjøre, i allefall et par ganger i uka hvis jeg ikke har vært der på dagtid. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg foretrekker at det er noen andre folk på kontoret når jeg hører subbingen gjennom døra. Sist gang jeg hørte den hviskinga, ba jeg vedkommende se til å holde kjeft, fordi jeg prøvde å konsentrere meg. Da blei det stille. Blei sikkert furten!

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

28

• morsan

6

• Bookworm

3

• Jølsen

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vel, det må jeg gjøre, i allefall et par ganger i uka hvis jeg ikke har vært der på dagtid. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg foretrekker at det er noen andre folk på kontoret når jeg hører subbingen gjennom døra. Sist gang jeg hørte den hviskinga, ba jeg vedkommende se til å holde kjeft, fordi jeg prøvde å konsentrere meg. Da blei det stille. Blei sikkert furten!

Det er sikkert en tidligere eier eller to som ikke liker at folk skal ha overtidsbetalt hehe

Gjest klokkeline
Skrevet

God tur! Husk å deng til bjørnen i ansiktet da! ;)

Fant ingen bjørn, eller dvs den fant ikke meg :-). Fint på fjellet idag ))

Skrevet

Så rart!

Det bildet med barnet var veldig spesielt da!...Hmm...

Skrevet

Jeg har bilde av spøkelse i nidarosdomen

Der mener jeg de snakker om at det spøker ja....Tok du det selv?

Skrevet

Så rart!

Det bildet med barnet var veldig spesielt da!...Hmm...

Ja det var veldig tydelig!

Skrevet

Der mener jeg de snakker om at det spøker ja....Tok du det selv?

Nei, eldste sønnen min.

Jeg har vist det fram til en som ofte ser litt mer enn andre og han var overbevist om at det var et spøkelse. Det er tatt oppi trappa til tårnet

Skrevet

Nei, eldste sønnen min.

Jeg har vist det fram til en som ofte ser litt mer enn andre og han var overbevist om at det var et spøkelse. Det er tatt oppi trappa til tårnet

Spennende det der. Kunne godt hatt en slik venn som kunne se litt ekstra :)

Skrevet

Huff...Ekle bilder.... :-/

Jeg har vaert borti noe liknende da jeg skulle legge ut bilen min for salg. Jeg tok bilder av den og la dem ut pà dataen. Ville jo sjekke bildene om de var greie fòr jeg la dem ut pà nettet, og tror du ikke det dukket opp mye rart pà dem??

Jeg vet ikke hva det var jeg, ikke direkte spòkelser, men forvridde, smà, ansikter som gapte, og mye annet rart... Jeg viste frem bildene til venner ogsà, og de sà det samme...Det var sà forferdelig ubehagelig, at jeg hadde nesten lyst til à grine!! Jeg hadde vaert borti sà mye rart som skremte livskiten ut av meg, sà jeg hadde liksom fàtt nok av dette der.....

Jeg la ikke bildene ut pà nettet, men bilen ble solgt da :-)

Skrevet

Huff...Ekle bilder.... :-/

Jeg har vaert borti noe liknende da jeg skulle legge ut bilen min for salg. Jeg tok bilder av den og la dem ut pà dataen. Ville jo sjekke bildene om de var greie fòr jeg la dem ut pà nettet, og tror du ikke det dukket opp mye rart pà dem??

Jeg vet ikke hva det var jeg, ikke direkte spòkelser, men forvridde, smà, ansikter som gapte, og mye annet rart... Jeg viste frem bildene til venner ogsà, og de sà det samme...Det var sà forferdelig ubehagelig, at jeg hadde nesten lyst til à grine!! Jeg hadde vaert borti sà mye rart som skremte livskiten ut av meg, sà jeg hadde liksom fàtt nok av dette der.....

Jeg la ikke bildene ut pà nettet, men bilen ble solgt da :-)

Huff, det var godt du ble kvitt bilen :) Det er fint at man kan dele slikt med venner og få bekreftet at en selv ikke er kokko og ser feil :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...