pekkaline Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Jeg tror det hadde gått fryktelig lang tid før jeg gikk inn på det lageret igjen! Er det noen her som kjenner til typen? http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article2236836.ece Dette får meg til å tenke på damen som fant en slange i doen sin hjemme i Kristiansand. Lurer på om hun står og tisser enda 0 Siter
Aggathe Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Slanger er ikke det jeg er mest redd, men hadde nok reagert kraftig om jeg hadde funnet en slik en ja.. Edderkopper derimot er jeg veldig redd, og har panikk vær gang jeg skal handle bananer i redsel for at noe ligger mellom klasene og lurer... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Oi, det var en flott slange :0) Men ville helst ha sett den igjennom glass ja...He, he! 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. september 2008 Forfatter Skrevet 22. september 2008 Slanger er ikke det jeg er mest redd, men hadde nok reagert kraftig om jeg hadde funnet en slik en ja.. Edderkopper derimot er jeg veldig redd, og har panikk vær gang jeg skal handle bananer i redsel for at noe ligger mellom klasene og lurer... *huff* Da har du spenning i hverdagen så det holder Det er vondt å være redd for ting. Jeg er redd for mus...og nå går vi den tiden i møte. 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. september 2008 Forfatter Skrevet 22. september 2008 Oi, det var en flott slange :0) Men ville helst ha sett den igjennom glass ja...He, he! De har ganske fantastiske fargenr noen av de ja. Jeg vil helst ikke se de uansett bur eller ei 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.