pekkaline Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Min mann skulle renske opp i ei skråning og dro kraftig på små trær for å få opp røttene. Plutselig smalt det i siden hans. Litt under armfestet (ti cm). Han kjenner ikke så mye når han trykker der, men bevegelser er verre. Jeg spurte om han hadde vondt for å puste, men han kjenner bare litt ubehag ved dypest pust. Gjør vi noe eller ser vi det an? 0 Siter
Gjest Lea Lett Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Dra til lege å få det undersøkt. Ribbensbrudd kan være farlig om det brukne benet perforerer lungen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. september 2008 Forfatter Skrevet 22. september 2008 Dra til lege å få det undersøkt. Ribbensbrudd kan være farlig om det brukne benet perforerer lungen. Det var det jeg også tenkte på. Han har snakket med legevakten nå og de ber han se an til i morgen og da kontakte fastlege om nødvendig. Forverret det seg så skulle han komme til legevakt. Greit å ha litt kontroll med det.... Vi har aldri vært ute for slikt før heldigvis.... Takk for svar 0 Siter
Gjest Lea Lett Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Det var det jeg også tenkte på. Han har snakket med legevakten nå og de ber han se an til i morgen og da kontakte fastlege om nødvendig. Forverret det seg så skulle han komme til legevakt. Greit å ha litt kontroll med det.... Vi har aldri vært ute for slikt før heldigvis.... Takk for svar God bedring til mannen din.:-D 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. september 2008 Forfatter Skrevet 22. september 2008 God bedring til mannen din.:-D Takk du er skjønn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.