Gå til innhold

ribbensbrudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann skulle renske opp i ei skråning og dro kraftig på små trær for å få opp røttene. Plutselig smalt det i siden hans. Litt under armfestet (ti cm). Han kjenner ikke så mye når han trykker der, men bevegelser er verre. Jeg spurte om han hadde vondt for å puste, men han kjenner bare litt ubehag ved dypest pust.

Gjør vi noe eller ser vi det an?

Skrevet

Dra til lege å få det undersøkt. Ribbensbrudd kan være farlig om det brukne benet perforerer lungen.

Skrevet

Dra til lege å få det undersøkt. Ribbensbrudd kan være farlig om det brukne benet perforerer lungen.

Det var det jeg også tenkte på. Han har snakket med legevakten nå og de ber han se an til i morgen og da kontakte fastlege om nødvendig. Forverret det seg så skulle han komme til legevakt. Greit å ha litt kontroll med det.... Vi har aldri vært ute for slikt før heldigvis.... Takk for svar :)

Skrevet

Det var det jeg også tenkte på. Han har snakket med legevakten nå og de ber han se an til i morgen og da kontakte fastlege om nødvendig. Forverret det seg så skulle han komme til legevakt. Greit å ha litt kontroll med det.... Vi har aldri vært ute for slikt før heldigvis.... Takk for svar :)

God bedring til mannen din.:-D

Skrevet

God bedring til mannen din.:-D

Takk du er skjønn :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...