Gå til innhold

Er det reprise på himmelblå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han som skysser folk i båten? Har du drekki?

''Han som skysser folk i båten?''

Heldigvis vet jeg sånn cirka hvor gammel (ung) du er, slik at det ikke hersker noen som helst tvil om at du her snakker om transport og ikke klining! ;-)

Jeg så forresten på Top Model i går, hvor hun som røk ut syntes det var skikkelig skipt å gå ut. Hun snakket altså ikke om en eller annen variant for sjøtransport.

Skrevet

Heldigvis vet jeg sånn cirka hvor gammel (ung) du er, slik at det ikke hersker noen som helst tvil om at du her snakker om transport og ikke klining! ;-)

Jeg så forresten på Top Model i går, hvor hun som røk ut syntes det var skikkelig skipt å gå ut. Hun snakket altså ikke om en eller annen variant for sjøtransport.

Hahaha, den var god!

Tro det eller ei, jeg så også litt på Top Model. Vendela og Jan Thomas høres ut til å ha gått på samme talekursus. Veldig distinkt og tilgjort uttale, der engelsken lurer i kulissene.

Og hørte du han fortalte hvor fotoshooten skulle "ta plass"? (take place). Jeg lo så jeg skreik.

Skrevet

''skikkelig skipt?''

* LOLOL *

Skrevet

Hahaha, den var god!

Tro det eller ei, jeg så også litt på Top Model. Vendela og Jan Thomas høres ut til å ha gått på samme talekursus. Veldig distinkt og tilgjort uttale, der engelsken lurer i kulissene.

Og hørte du han fortalte hvor fotoshooten skulle "ta plass"? (take place). Jeg lo så jeg skreik.

Ja, deres norsk bærer tydelig preg av mange år i utlandet.

Og det samme kan man vel si om deres selvironi og følelsen av at alle i Norge er så "jantete"....;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...