Gjest togli Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Jeg er ikke så sulten på morgenen de dagene jeg må opp tidlig. Orker ikke brød eller knekkebrød og lurer fælt på hva jeg skal spise :-§ Maten må være god og sunn og ikke inneholde masse kalorier (jeg ser nygravid ut når jeg får i meg for mye av det;-)) 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Smoothie? 1/2 banan, 1 lite beger naturell yoghurt, 1,5 dl eplejuice og en stor neve frosne bringebær (+ evt. en dæsj havrekil) has i blender eller foodprocessor - kjempegodt! 0 Siter
frosken Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 ...også jeg som leste at du var nygravid og skulle til med å gratulere...*s* Tror jeg har lest for mye i dag! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Smoothie? 1/2 banan, 1 lite beger naturell yoghurt, 1,5 dl eplejuice og en stor neve frosne bringebær (+ evt. en dæsj havrekil) has i blender eller foodprocessor - kjempegodt! Holder det med en smoothie for deg om morgenen? Det er veldig godt men jeg blir ikke mett av det. Må ha noe å tygge ved siden av... 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Holder det med en smoothie for deg om morgenen? Det er veldig godt men jeg blir ikke mett av det. Må ha noe å tygge ved siden av... Jeg har som regel smoothie til kvelds de gangene jeg har det. ) Slenger ofte oppi en neve havrekli for å få litt mer mat i den. 0 Siter
Gjest heiddu Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Havregryn! Med skummet melk. Det metter utrolig lenge! Veldig godt med rosiner eller lettsyltetøy oppi, eller for eksempel banan. Det var nettopp en test av diverse frokostblandinger (havregryn var ikke med), og da vant den som heter Firkorn eller noe sånt. Lavt sukkerinnhold og god metthetsfølelse visst. Frokost er jo det viktigste måltidet! 0 Siter
damedamen Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Smoothies. Frukt. Grønnsaker. Havregryn. Tunfisk og (stekt) ris. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Smoothie? 1/2 banan, 1 lite beger naturell yoghurt, 1,5 dl eplejuice og en stor neve frosne bringebær (+ evt. en dæsj havrekil) has i blender eller foodprocessor - kjempegodt! Blir jeg mett av det da? Har blender og 11-åringen lager ofte smoothie, så det burde være en enkel sak å få til 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 ...også jeg som leste at du var nygravid og skulle til med å gratulere...*s* Tror jeg har lest for mye i dag! *iiiik* Det hadde i så fall vært ganske så "mystisk" siden gubben har sterilisert seg ;-P 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Havregryn! Med skummet melk. Det metter utrolig lenge! Veldig godt med rosiner eller lettsyltetøy oppi, eller for eksempel banan. Det var nettopp en test av diverse frokostblandinger (havregryn var ikke med), og da vant den som heter Firkorn eller noe sånt. Lavt sukkerinnhold og god metthetsfølelse visst. Frokost er jo det viktigste måltidet! Firkorn må jeg prøve! Havregryn liker jeg godt, men da helst med endel sukker oppi :-/ 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Smoothies. Frukt. Grønnsaker. Havregryn. Tunfisk og (stekt) ris. Takk for gode tips:) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Eggerøre? Eggeomelett? Ikke så veldig glad i det, men okei en gang iblant 0 Siter
gunrika Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Havregryn! Med skummet melk. Det metter utrolig lenge! Veldig godt med rosiner eller lettsyltetøy oppi, eller for eksempel banan. Det var nettopp en test av diverse frokostblandinger (havregryn var ikke med), og da vant den som heter Firkorn eller noe sånt. Lavt sukkerinnhold og god metthetsfølelse visst. Frokost er jo det viktigste måltidet! Har ei datter som ikke er så glad i brød. Hennes favoritt på morgenen er yoghurt med firkorn i. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Jeg blander gjerne havregryn med all bran og en håndfull mandler, og heller skummet surmelk over. Topper det hele med kanel. Kjempegodt! Og sunt og mettende. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 ser du liker havregryn best med sukker - kanel på surmelken gir en slags søtsmak så du fint kan kutte sukkeret ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 ser du liker havregryn best med sukker - kanel på surmelken gir en slags søtsmak så du fint kan kutte sukkeret ;-) Men jeg liker ikke surmelk... *vanskelig* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Jeg blander gjerne havregryn med all bran og en håndfull mandler, og heller skummet surmelk over. Topper det hele med kanel. Kjempegodt! Og sunt og mettende. All bran... Er det de derre "blokkene" ? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 All bran... Er det de derre "blokkene" ? nei, det er flak. Som grove corn flakes omtrent. Kommer ikke så ille ut på tester heller. http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/1.1737271 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Men jeg liker ikke surmelk... *vanskelig* Hm. Yoghurt naturell? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.