Gjest anonym nå ja Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Dette tror jeg faktisk at jeg husker - ikke nicket, men situasjonen, du gnellet fælt om det i ettertid? ;-) Ja, jeg gnældret fælt om det hi-hi.. var jo ingen som hørte meg, jo,,,, web var bare stille... hrrrrmf 0 Siter
Gjest hattemaker Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Bruker flere nick (Har vel i grunn ikke noe fast) men svarer aldri på egne tråder med andre nick en det jeg startet med! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Jeg kaller meg Babette når jeg skal si noe tåpelig og mrxx når jeg skal være morsom. He he, veldig bra! Jeg er bare overrasket over at du er så snill mot mrxx at du sier at han er morsom, mens du er tåpelig ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 He he, veldig bra! Jeg er bare overrasket over at du er så snill mot mrxx at du sier at han er morsom, mens du er tåpelig ;-) ''Jeg er bare overrasket over at du er så snill mot mrxx at du sier at han er morsom, mens du er tåpelig ;-)'' *Hvisker*: Jeg hadde jugekors... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 ''Jeg er bare overrasket over at du er så snill mot mrxx at du sier at han er morsom, mens du er tåpelig ;-)'' *Hvisker*: Jeg hadde jugekors... Aha! *Hvisker tilbake* Det forklarer saken! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.