Gå til innhold

Takkeannonse etter dødsfall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kontakter man avisen direkte, eller tar man det gjennom begravelsesbyrået når man vil sette inn en takkeannonse etter dødsfall?

Altså en annonse hvor man takker for oppmerksomhet og støtte i forbindelse med NNs dødsfall osv.

Fortsetter under...

Skrevet

Hør med begravelse byrået, mange ganger ordner de dette. :0)

Skrevet

Er det noen som gjør det mer da? Man har jo håndhilst på alle som kom etter bisettelsen.

Skrevet

Er det noen som gjør det mer da? Man har jo håndhilst på alle som kom etter bisettelsen.

Det er ihvertfall vanlig på landet.

Og ikke uvanlig at den kombineres med en takk til hjemmesykepleien eller aldershjemmet el lign.

Skrevet

Det er helt vanlig her i sør hvertfall...

:0)

Skrevet

Og i vest.

Annonse

Skrevet

Hvis man ser aftenposten så er det 50 dødsannonser og 2 takkeannonser

Skrevet

Hmm.. Er vel litt forskjell fra plass til plass da..

Vi har hatt takke annonse ved alle våre hvertfall..

Skrevet

Og på Østlandet - i hvert fall på mindre steder som her.

Skrevet

Hmm.. Er vel litt forskjell fra plass til plass da..

Vi har hatt takke annonse ved alle våre hvertfall..

Jeg har bare stått ansvarlig for en og da tok jeg alle i hånda og takket etterpå. Jeg fikk en blomst og da

Skrevet

Jeg har bare stått ansvarlig for en og da tok jeg alle i hånda og takket etterpå. Jeg fikk en blomst og da

Vi har også tatt alle, eller de fleste i hånda, men hatt annonse likevel.

Blomst ja...Jeg orker ikke blomster lengre.. Lukten og de duse fargene minner meg bare om begravelse..Jeg gir aldri blomster ved dødsfall lengre..man får altfor mange!!

Ja, til grønne planter og kaktus ;0)

Skrevet

Vi har også tatt alle, eller de fleste i hånda, men hatt annonse likevel.

Blomst ja...Jeg orker ikke blomster lengre.. Lukten og de duse fargene minner meg bare om begravelse..Jeg gir aldri blomster ved dødsfall lengre..man får altfor mange!!

Ja, til grønne planter og kaktus ;0)

Jeg fikk en orkide av en kompis og den har jeg enda :o)

Annonse

Skrevet

Jeg, jeg, jeg, jeg., jeg.... kan du ikke bare svare på det innlegget handler om uten å legge ut om deg deg deg.

Skrevet

Jeg fikk en orkide av en kompis og den har jeg enda :o)

Oi, de har jeg hørt er vanskelige å holde liv i også :0)

Jeg gav bort de fleste av mine blomster....Og resten døde...

Skrevet

Jeg, jeg, jeg, jeg., jeg.... kan du ikke bare svare på det innlegget handler om uten å legge ut om deg deg deg.

Jeg sukker mest over at folk er feige og ikke bruker eget nick på dol.

Skrevet

Nå tastet meg og Dorthe om OSS selv og erfaringer med blomster...Så da er det vel naturlig at hun nevner seg selv....

Og kan du ikke kritisere med ditt eget nick?

Skrevet

Det gjelder sikkert spesielt for lokalaviser. Det er så mange som sender blomster, så da er det greit å sende en felles takk framfor å ringe hver av dem. I en slik situasjon er det bedre å gjøre det slik, for det er ikke så kjekt å ringe rundt og takke når en er i sorg.

Skrevet

Her handler det mye om egne erfaringer, så du har endel å lære.

Skrevet

Det gjelder sikkert spesielt for lokalaviser. Det er så mange som sender blomster, så da er det greit å sende en felles takk framfor å ringe hver av dem. I en slik situasjon er det bedre å gjøre det slik, for det er ikke så kjekt å ringe rundt og takke når en er i sorg.

Det er sikkert annerledes enn i Oslo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...