Gjest prust Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 hehe, jeg hadde vaskemaskin i mange år før jeg oppdaget det stedet jeg og :oD I så mye som tolv år - med 3-8 vasker pr uke (flere og flere etterhvert som barna kom).......? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Hehe, ikke moro. Jeg må rense under vasken også, men har er mye dritt i vannet for vi er på slutten av vannledningen fra Maridalsvannet ''...men har er mye dritt i vannet for vi er på slutten av vannledningen fra Maridalsvannet.'' Du må ikkje si det, nå vet alle kor du bor. Tenk om en eller annen "maniac" følger vannledningen helt frem til huset ditt? 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 ''...men har er mye dritt i vannet for vi er på slutten av vannledningen fra Maridalsvannet.'' Du må ikkje si det, nå vet alle kor du bor. Tenk om en eller annen "maniac" følger vannledningen helt frem til huset ditt? Jeg trodde alle de faste visste hvor jeg bor ) Har du ikke fulgt med i timen ) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Jeg trodde alle de faste visste hvor jeg bor ) Har du ikke fulgt med i timen ) Jo, eg har fulgt med i timen men har glemt kor du bor. De spyr inn i togene når de er 11 år gamle ihvertfall, og sloss fra de er rundt 6 år, dop begynner de vel å lange sånn i 9 års alderen? 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Jo, eg har fulgt med i timen men har glemt kor du bor. De spyr inn i togene når de er 11 år gamle ihvertfall, og sloss fra de er rundt 6 år, dop begynner de vel å lange sånn i 9 års alderen? Ikke sant ) Ingen klarer å huske slike ting. Da må dee være litt på kanten. Jeg husker ikke hvor du bor heller, men du hadde da hjemmeside også 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Ikke sant ) Ingen klarer å huske slike ting. Da må dee være litt på kanten. Jeg husker ikke hvor du bor heller, men du hadde da hjemmeside også Jada, hadde hjemmeside med bilde, adresse o.l. Og det gikk helt fint, ikkje noen Stalkere eller blonde babes som utøvde sexpress i tide og utide. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Toppmodellen til AEG m/varmepumpe Anbefalt av NVE. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Jada, hadde hjemmeside med bilde, adresse o.l. Og det gikk helt fint, ikkje noen Stalkere eller blonde babes som utøvde sexpress i tide og utide. Hjemmesidene forsvant faktisk ikke før siste omlegging i fjor, men bare gamle nick hadde adressen. Den ble aldri lagt ut her ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.