Gå til innhold

ny mote?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sittet og sett på Thomas og Harald. De hadde besøk av Herborg Kråkevik og Lise Fjeldstad i studio. Skuldrene så jo ut til å være *ute av ledd eller noe* på begge to.Overdelen var i en ny vri synes jeg. Har det noen gang vært på mote før? Skulderputer har vi hatt, men ikke på den måten vel?

Skrevet

De skuldrene blemkommentert heftig fra sofaen her også, tror ikke hun hadde tenkt helt på hvordan hun ville se ut fra brøstet og opp.. Som en gribb med skuldrene opp mot ørene.. hun så helt merkelig ut..

Skrevet

Og musikken hennes nå minner meg og Dronning Mauds Land..... *gammalukjentmusikknerd* ;-)

Skrevet

Hehe! Jeg så det dessverre ikke. Skuldrene ut av ledd-mote. Link? Bare må ha det;)

Skrevet

De skuldrene blemkommentert heftig fra sofaen her også, tror ikke hun hadde tenkt helt på hvordan hun ville se ut fra brøstet og opp.. Som en gribb med skuldrene opp mot ørene.. hun så helt merkelig ut..

Ja det så veldig snodig ut.

Skrevet

Hehe! Jeg så det dessverre ikke. Skuldrene ut av ledd-mote. Link? Bare må ha det;)

Finner ingen link enda jeg... Kanskje noen andre klarer det?

Skrevet

Det la jeg absolutt ikke merke til, men jeg registrerte at hun hadde en bukse på seg som så litt kort ut i beina.

*Ikke motebevisst*

Skrevet

Glemte hele programmet - jeg hadde jo tenkt å se det, etter anbefaling fra Togli :-(

Skrevet

Det la jeg absolutt ikke merke til, men jeg registrerte at hun hadde en bukse på seg som så litt kort ut i beina.

*Ikke motebevisst*

Skuldrene på dem stod opp i høyde med ørene nesten...

Skrevet

Glemte hele programmet - jeg hadde jo tenkt å se det, etter anbefaling fra Togli :-(

auda....det var pga ho jeg fikk det med meg :) Lo godt av duellen :)

Skrevet

Jeg trenger i grunnen ingen link. Tanken på Herborg og hennes noe rovfuglaktige framtoning pluss gribbskulderputer får meg til å søke dekning tvert. *gjemmer seg*

Skrevet

Jeg trenger i grunnen ingen link. Tanken på Herborg og hennes noe rovfuglaktige framtoning pluss gribbskulderputer får meg til å søke dekning tvert. *gjemmer seg*

Jeg synes ho ser fin ut jeg ;) Men toppen............

Skrevet

Skuldrene på dem stod opp i høyde med ørene nesten...

Da må jeg være blind. Jeg hadde kanskje mest fokus på dialekta hennes.

Som datteren min på 5 år da hun hørte Siri Kalvig snakke i Skal vi danse: "Hun snakker typisk, akkurat som mammaen til NN" (Dansk mor).

Jeg fikk ikke helt ut av henne hva hun mente typisk, for hun mente typisk da må skjønne ;)

Skrevet

Jeg synes ho ser fin ut jeg ;) Men toppen............

Joa, det er en pen dame, det er ikke det. Litt skummel, da...? Litt?

Skrevet

Da må jeg være blind. Jeg hadde kanskje mest fokus på dialekta hennes.

Som datteren min på 5 år da hun hørte Siri Kalvig snakke i Skal vi danse: "Hun snakker typisk, akkurat som mammaen til NN" (Dansk mor).

Jeg fikk ikke helt ut av henne hva hun mente typisk, for hun mente typisk da må skjønne ;)

Hehe -annerledes mente hun kanskje? Søt :)

Skrevet

Hun er ganske spesiell, det er nå helt sikkert. Musikken hennes er noe jeg unngår..

Skrevet

Nå ja, det kan vi jo alle se ut som om vi vil :) I see.

Skrevet

Nå ja, det kan vi jo alle se ut som om vi vil :) I see.

Jeg mente det jeg. Jeg vet ikke mange som er skumlere enn Herborg. Heh...he...*angst*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...