Gå til innhold

Vidundermiddel til dusjhjørne???

Anbefalte innlegg

Onsdag1365380628
Skrevet

Gjelder det ikke bare for salmiakk+klorin?

Klorin pluss noe annet heter det seg vel at man ikke skal blande, men det er vel slik at enkelte ting gjør man likevel. Det går jo stort sett bra da...

Skrevet

Nei, eg kan ikkje si eg husker Sheila.

Eg kan ikkje si eg husker Bård heller.

Kanskje Bård hadde trengt en "Blowis" av Sheila? :-)

Neppe, Bård var Dol homsen. Han dukket alltid opp 2 sekunder etter at en eller annen usikker guttunge lurte på legningen sin inne på sexforumet. Han var aldri på noen andre fora, så jeg var sikker på at han var en dobbeldoler.

Kanskje det var Flisgubben? De forsvant begge på omtrent samme tid.

Skrevet

Neppe, Bård var Dol homsen. Han dukket alltid opp 2 sekunder etter at en eller annen usikker guttunge lurte på legningen sin inne på sexforumet. Han var aldri på noen andre fora, så jeg var sikker på at han var en dobbeldoler.

Kanskje det var Flisgubben? De forsvant begge på omtrent samme tid.

Nei "Flisgubben" var jo gift med "Flisa", så han har alibi.

Det kan ha vært Spenning?

Skrevet

ellers skulle jeg ønske folk kunne legge av seg vanen med å skrive "ett" når det ikke skal spesifiseres antall.

Jeg vil anbefale et vaskemiddel / jeg vil anbefale ett vaskemiddel (ikke to)

;-)

Skrevet

Nei "Flisgubben" var jo gift med "Flisa", så han har alibi.

Det kan ha vært Spenning?

Spenning husker jeg knapt. Det kan godt ha vært Flisgubben. Flisa er så rund at hun kunne godt levd sammen med en Bård, så lenge hun slapp å kjøre gjennom tunneller eller ta MRI.

Jeg tror vi ikke ser skogen for bare trær. Hvem var det som alltid hoppet inn hver gang noen spesielle ord dukket opp? 2 sekunder etter at "neger", "muslim", "utlending" ble skrevet, så var han på plass. Kun en person i Dols historie som hedde den egenskapen at han kunne overvåke alt som ble skrevet.

Sør.

Case closed!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...