nick Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Hahahaha, jeg har kjøpt snøfreser. Nå skal jeg bli vinterkongen i gata! Snøsnøsnø, hahahaha! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Gratulerer med fres!! :0) Veldig greit, og mye enklere! 0 Siter
Gjest Altea Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Brrr! Vil ikke ha snø enda,men grattis med ny : ) 0 Siter
Jølsen Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Jeg har planer om å ødelegge naboen sin snøfreser. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Snøfres? Man har da vel traktor - gammel "Jondir". ) Skal lære meg å kjøre den i vinter! 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Heldige du..... men hva med alle godene ved å spa snø da? Muskler ,trening ,muskler,varmen og muskler? 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Han går sikkert på SATS etterpå. Hehe, ja han får vel bilen ut av garasjen så han får kjørt på trening 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Hehe, ja, nettopp. =) Ser folk kjøre rundt på sånne gressklippere de sitter på. Friske og raske folk som sikkert trener ved siden. Da driter man fullstendig i hvor mye ting (=fremtidig skrot) man skaffer seg... "Skrotet" er en del av dagens puslespill. Prioriteringer vettu Tid. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Tar tid å være på SATS og. Nemlig 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Nei, det kommer ikke snø i år ;o) 0 Siter
nick Skrevet 27. september 2008 Forfatter Skrevet 27. september 2008 Nei, det kommer ikke snø i år ;o) Du får skaffe deg piggdekk, for jeg er overbevist om at det kommer til å lave ned hvert øyeblikk. 0 Siter
nick Skrevet 27. september 2008 Forfatter Skrevet 27. september 2008 Heldige du..... men hva med alle godene ved å spa snø da? Muskler ,trening ,muskler,varmen og muskler? Snømåking suger! Jeg holdt på å knekke ryggen på det lille som kom sist vinter. Pluss jeg har et _lite_ behov for å se naboen måke tonnevis med snø mens min top of the line freser til halv pris tygger seg gjennom snøen som en varm kniv gjennom lunkent smør. 0 Siter
nick Skrevet 27. september 2008 Forfatter Skrevet 27. september 2008 Snøfres? Man har da vel traktor - gammel "Jondir". ) Skal lære meg å kjøre den i vinter! Respekt! 0 Siter
nick Skrevet 27. september 2008 Forfatter Skrevet 27. september 2008 Brrr! Vil ikke ha snø enda,men grattis med ny : ) Takk! Første gang ever at jeg ser frem mot snefall! 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Snømåking suger! Jeg holdt på å knekke ryggen på det lille som kom sist vinter. Pluss jeg har et _lite_ behov for å se naboen måke tonnevis med snø mens min top of the line freser til halv pris tygger seg gjennom snøen som en varm kniv gjennom lunkent smør. Hehe, den er deg vel unt Jeg skulle gjerne hatt en selv, ryggen min er heller ikke glad i slikt. 0 Siter
nick Skrevet 27. september 2008 Forfatter Skrevet 27. september 2008 Gratulerer med fres!! :0) Veldig greit, og mye enklere! Jepp. Jeg er så tent at jeg kommer til å holde hele plenen snøfri. grønn plen hele året! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Du får skaffe deg piggdekk, for jeg er overbevist om at det kommer til å lave ned hvert øyeblikk. Nope, det er som når du tar med paraply, da får du ikke bruk for den. Er akkurat samme greia med snøfresere. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Snøfres? Man har da vel traktor - gammel "Jondir". ) Skal lære meg å kjøre den i vinter! Er enkelt å kjøre traktor, mye enklere enn å kjøre bil. Godt og oversiktlig. :-D 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Er enkelt å kjøre traktor, mye enklere enn å kjøre bil. Godt og oversiktlig. :-D Jeg har prøvd Valmeten, men den er for stor så jeg når rett og slett ikke ned på pedalene! Litt tungvindt når jeg må ha kjæresten hengende i døra så han kan klutche for meg! ;o) Jondiren er mye mindre så den skal jeg lære meg i vinter ja. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Du får skaffe deg piggdekk, for jeg er overbevist om at det kommer til å lave ned hvert øyeblikk. Er ubrukbart, men jeg kan jo alltids sjekke om det finnes 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.