Gå til innhold

Hvor blir det av snøen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahahaha, jeg har kjøpt snøfreser. Nå skal jeg bli vinterkongen i gata!

Snøsnøsnø, hahahaha!

Skrevet

Snøfres? Man har da vel traktor - gammel "Jondir". :o)

Skal lære meg å kjøre den i vinter!

Skrevet

Heldige du..... men hva med alle godene ved å spa snø da? Muskler ,trening ,muskler,varmen og muskler? ;)

Skrevet

Han går sikkert på SATS etterpå.

Hehe, ja han får vel bilen ut av garasjen så han får kjørt på trening :)

Skrevet

Hehe, ja, nettopp. =)

Ser folk kjøre rundt på sånne gressklippere de sitter på. Friske og raske folk som sikkert trener ved siden.

Da driter man fullstendig i hvor mye ting (=fremtidig skrot) man skaffer seg...

"Skrotet" er en del av dagens puslespill. Prioriteringer vettu :) Tid.

Skrevet

Nei, det kommer ikke snø i år ;o)

Du får skaffe deg piggdekk, for jeg er overbevist om at det kommer til å lave ned hvert øyeblikk.

Skrevet

Heldige du..... men hva med alle godene ved å spa snø da? Muskler ,trening ,muskler,varmen og muskler? ;)

Snømåking suger! Jeg holdt på å knekke ryggen på det lille som kom sist vinter. Pluss jeg har et _lite_ behov for å se naboen måke tonnevis med snø mens min top of the line freser til halv pris tygger seg gjennom snøen som en varm kniv gjennom lunkent smør.

Skrevet

Respekt!

Skrevet

Brrr!

Vil ikke ha snø enda,men grattis med ny : )

Takk! Første gang ever at jeg ser frem mot snefall!

Skrevet

Snømåking suger! Jeg holdt på å knekke ryggen på det lille som kom sist vinter. Pluss jeg har et _lite_ behov for å se naboen måke tonnevis med snø mens min top of the line freser til halv pris tygger seg gjennom snøen som en varm kniv gjennom lunkent smør.

Hehe, den er deg vel unt :) Jeg skulle gjerne hatt en selv, ryggen min er heller ikke glad i slikt.

Skrevet

Gratulerer med fres!! :0)

Veldig greit, og mye enklere!

Jepp. Jeg er så tent at jeg kommer til å holde hele plenen snøfri. grønn plen hele året!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du får skaffe deg piggdekk, for jeg er overbevist om at det kommer til å lave ned hvert øyeblikk.

Nope, det er som når du tar med paraply, da får du ikke bruk for den. Er akkurat samme greia med snøfresere.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Er enkelt å kjøre traktor, mye enklere enn å kjøre bil. Godt og oversiktlig. :-D

Skrevet

Er enkelt å kjøre traktor, mye enklere enn å kjøre bil. Godt og oversiktlig. :-D

Jeg har prøvd Valmeten, men den er for stor så jeg når rett og slett ikke ned på pedalene! Litt tungvindt når jeg må ha kjæresten hengende i døra så han kan klutche for meg! ;o) Jondiren er mye mindre så den skal jeg lære meg i vinter ja.

Skrevet

Er ubrukbart, men jeg kan jo alltids sjekke om det finnes

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...