Gå til innhold

Hva gjør dere på kveldene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere på om kveldene etter barna har lagt seg? bare av ren nysgjerrighet..

Skrevet

Setter på en vask, bretter tøy, legger på plass tøy, ser litt på TV, DOL'er, jobber litt på pc'en - og vips er det leggetid!

Vi prøver å ha en kveld sammen med venner eller bare oss to voksne på kino e.l. 2-3 ganger pr måned.

Skrevet

Nå for tida - ligger som et slakt i sofaen med PC og TV... Sliter med energi-issues.. :-(

Skrevet

Nå for tida - ligger som et slakt i sofaen med PC og TV... Sliter med energi-issues.. :-(

Sender deg litt extra energi, jeg;)

klem

Skrevet

Ofte er det ikke så mye kveld igjen i og med at den eldste er 13 og legger seg sent. Det hender jeg sitter oppe til langt etter midnatt bare for å få dekket behovet for alenetid.

Tiden går til lesing, tv-titting og pc.

Skrevet

Sender deg litt extra energi, jeg;)

klem

Åh, takk! :o)

Klarer fint å løfte rødvinsglasset heldigvis, som straks blir servert her ;-)

Skrevet

Åh, takk! :o)

Klarer fint å løfte rødvinsglasset heldigvis, som straks blir servert her ;-)

Viktig å rose seg for det man faktisk kan gjøre, ikke vel;)

Godt at du har noen til å ta litt vare på deg...;)

Skrevet

Viktig å rose seg for det man faktisk kan gjøre, ikke vel;)

Godt at du har noen til å ta litt vare på deg...;)

''Godt at du har noen til å ta litt vare på deg...;)''

Skal ikke klage nei, har en sniiiiiill mann som hamstret 17 flasker rødvin på polet i går!

(Hehe, nå høres jeg ut som den drankeren, vakke bare oss han kjøpte til, da... ;-)

Skrevet

''Godt at du har noen til å ta litt vare på deg...;)''

Skal ikke klage nei, har en sniiiiiill mann som hamstret 17 flasker rødvin på polet i går!

(Hehe, nå høres jeg ut som den drankeren, vakke bare oss han kjøpte til, da... ;-)

Ler godt;))

Høres ut som en veldig hyggelig helg, om du husker den til mandag da;)))

Må være grusomt å føle seg totalt energiløs, noe jeg selv heldigvis, aldri har opplevd. Har ikke hatt influensa engang.

Skrevet

Ler godt;))

Høres ut som en veldig hyggelig helg, om du husker den til mandag da;)))

Må være grusomt å føle seg totalt energiløs, noe jeg selv heldigvis, aldri har opplevd. Har ikke hatt influensa engang.

"Har ikke hatt influensa engang."

Oi - det er immunforsvaret sitt..!

Ingen fare for at jeg ikke skal huske, blir ikke mer enn max 3 glass vin før jeg stuper i seng. Hehe.. :o)

Skrevet

"Har ikke hatt influensa engang."

Oi - det er immunforsvaret sitt..!

Ingen fare for at jeg ikke skal huske, blir ikke mer enn max 3 glass vin før jeg stuper i seng. Hehe.. :o)

Jada, men forkjølelse biter meg hver gang, sitter her og snufser og blåser...;)

Kos deg med mannen din og ha en fortreffelig aften!

Skrevet

Jada, men forkjølelse biter meg hver gang, sitter her og snufser og blåser...;)

Kos deg med mannen din og ha en fortreffelig aften!

Ilikemåte!

Skrevet

Sånn bortsett ifra at jeg ikke har noen barn som legger seg: surfer på dol, vanner planter og besøker hager på facebook, ser på TV, leser, og legger meg jeg også...

Skrevet

Ser TV, bruker PC'n, legger sammen klær, planlegger undervisning etc...

Skrevet

Spiller travian,dol,setter på oppvaskmaskinen,bretter klær og henger opp til tørk restene av de klærne som jeg ikke ar fått gjort mens barna er våken.

Ellers så tar tv også litt tid. :-)

Skrevet

Spiser kjærestemiddag, ser tv, surfer, spiller scrabble, deler en flaske vin over en god samtale, har kvelden alene mens den andre er ute, er ute mens den andre er hjemme, rydder klær eller har oss :-p

Skrevet

Spiser kjærestemiddag, ser tv, surfer, spiller scrabble, deler en flaske vin over en god samtale, har kvelden alene mens den andre er ute, er ute mens den andre er hjemme, rydder klær eller har oss :-p

''...rydder klær eller har oss :-p''

Å fyttirakern! :)

Mvh

Skrevet

*klem*

Er du utbrent?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...