Gå til innhold

til jubilantene

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

20

• Dorthe

5

• Shova

4

• Nikki

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Skåler glatt jeg;))

Leste en stund før jeg skrev selv, så jeg vet ikke så mye om de to, men skåler gjerne!

Skrevet

Det er mange flere, men kanskje endel har skiftet nick.

Så får de komme frem og få sin skål de også :) Det er jo litt artig da at så mange blir værende. Det sier litt om forumet, fint det :)

Skrevet

Så får de komme frem og få sin skål de også :) Det er jo litt artig da at så mange blir værende. Det sier litt om forumet, fint det :)

Jeg har vinen i hånda fra før, så jeg slenger meg med på en skål. ;-)

Skulle gjerne sett igjen de tidlige innleggene mine, men tror de har slettet alt fra før 2000? Finner hvertfall ikke noe på mitt første nick.

Skrevet

Jeg har vinen i hånda fra før, så jeg slenger meg med på en skål. ;-)

Skulle gjerne sett igjen de tidlige innleggene mine, men tror de har slettet alt fra før 2000? Finner hvertfall ikke noe på mitt første nick.

Jeg kom ikke heller lengre tilbake enn til 2000, men tror nok det var i den tiden jeg kom. Skål :)

Skrevet

Skåler glatt jeg;))

Leste en stund før jeg skrev selv, så jeg vet ikke så mye om de to, men skåler gjerne!

Skål :) Cola på meg da men....

Skrevet

Skål :) Cola på meg da men....

Skål jente, drikker te med en liten teskje sukker og en anelse melk, nydelig drikk;)

Skrevet

Det er kjipt at folk skifter nick uten å fortelle hvem de er :o(

Skrevet

Hæ, hva ville poenget med å skifte nick være da?

Skrevet

Hæ, hva ville poenget med å skifte nick være da?

Folk er jo redde for å bli kjent igjen. Noen har jo blitt forfulgt RL også.

Skrevet

Sant det.Så lenge de er anonyme så er de jo det med samme nick. Det kan jo være at noen føler at de utleverer seg for mye, selv om det er med et anonymt men "kjent" nick..

Skrevet

Sant det.Så lenge de er anonyme så er de jo det med samme nick. Det kan jo være at noen føler at de utleverer seg for mye, selv om det er med et anonymt men "kjent" nick..

Jeg har ikke utlevert all verden her inne, så jeg kan stå for det jeg har skrevet og behøver ikke være redd for å bli kjent igjen. Selv om jeg er av dem som har skrevet flest innlegg etter Sør og SDD. Men jeg har jo skrevet mindre siste året da enn tidligere

Skrevet

Folk er jo redde for å bli kjent igjen. Noen har jo blitt forfulgt RL også.

Oj, det høres ikke bra ut.

Gjelder det mange her inne? Følte meg plutselig utsatt.

Skrevet

Oj, det høres ikke bra ut.

Gjelder det mange her inne? Følte meg plutselig utsatt.

Ikke mange.

Skrevet

Ja, jeg har også tiårsjubileum denne høsten!!!

Husker ikke akkurat når jeg fant DOL, men det var en stund etter at jeg var blitt gravid med eldstemann, og han er 9,5 nå :-)

Har lite å skåle i - jeg får lage meg til en kopp med kaffe og Bailys!

Skrevet

Ja, jeg har også tiårsjubileum denne høsten!!!

Husker ikke akkurat når jeg fant DOL, men det var en stund etter at jeg var blitt gravid med eldstemann, og han er 9,5 nå :-)

Har lite å skåle i - jeg får lage meg til en kopp med kaffe og Bailys!

Koselig. Gratulerer med jubileum til deg også :) Som tiden flyr, ikke sant? Men det er bare på barna man ser det ;)

Skrevet

Koselig. Gratulerer med jubileum til deg også :) Som tiden flyr, ikke sant? Men det er bare på barna man ser det ;)

Ja - husker jeg var så glad da jeg fant DOL, gravid for første gang, og usikker på mye. Helt ypperlig!

Ungene vokser til ja, det skal være sikkert. Hun mellomste vokste 5 cm på to måneder i sommer, ingen av buskene fra i vinter passer lenger, men i dag kom min søster med en søppelsekk full av tøy etter si jente - så det var rene julaftenen for jentene mine :-)

Skrevet

Ja - husker jeg var så glad da jeg fant DOL, gravid for første gang, og usikker på mye. Helt ypperlig!

Ungene vokser til ja, det skal være sikkert. Hun mellomste vokste 5 cm på to måneder i sommer, ingen av buskene fra i vinter passer lenger, men i dag kom min søster med en søppelsekk full av tøy etter si jente - så det var rene julaftenen for jentene mine :-)

Så praktisk det er å arve :) Greit med større tantebarn å arve etter. Ser for jul i stua da ja :)

Skrevet

Så praktisk det er å arve :) Greit med større tantebarn å arve etter. Ser for jul i stua da ja :)

I tillegg til tøyet hadde hun med 5 digre røde hjerteputer til minstesnuppa - hun er helt hekta på hjerter - også de var arvegods etter store-kusina :-)

Så i kveld har vi vasket puter, sortert tøy, vasket noe av det, sortert smått tøy til "Ukraina-søppelsekk" - og nesten pakket ferdig for høstferien :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...