Gå til innhold

til jubilantene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser ut som om 90% av kvinnfolka som har vært her i over 10 år blei gravide eller fødte i 1998, da gjennstår bare spørsmålet om hvem som kan være faren?

Ps! Det var ikkje meg!

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

20

• Dorthe

5

• Shova

4

• Nikki

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har nok også vært her i 10 år. Var såvidt innom og leste litt i 1997 - fant siden da jeg søkte litt på nettet etter å ha hatt en litt traumatisk spontanabort. Husker jeg bl.a. leste endel på et liknende forum på Scandinavia Online.

Men så ble jeg utrolig nok gravid igjen i 1998, og da var DOL blitt mer aktivt enn SOL. Noe av det første jeg husker, var en som lyktes med å bli prøverørsgravid etter mye ståk, og at Lillemus fikk sønnen som ble født med hjertefeil.

Mitt første innlegg skrev jeg samme høst, på det som da het Forum for Ufrivillig barnløshet. Det var i en kranlgetråd om hvorvidt man kunne skrive der hvis man hadde barn, noe jeg var positiv til. Da skrev jeg også at jeg ventet barn nr. 2 etter å ha strevd i mange år. Nicket mitt var familiens interne tullenavn på han som da var i magen. Han er nå 9 1/2, så jeg har tvilsom tilhørighet på småbarnsforum etter hvert :-)

Gratulerer! Det er en del jubilanter ja :) Enkelte tråder kan feste seg godt på minnet. Det er mange engasjerte personligheter her inne. Kan godt tenke meg tråden din ble lang på ufrivillig barnløsforum. Jeg synes du bare viste dem at der er håp ved at du var der.

Synd det ikke går an å dykke i arkivet. Det kunne vært gøy å funnet omtalte tråder igjen.

Skrevet

Gratulerer! Ti år sånn utseendemessig betyr mere fra 10 til 20årsalder, etter det så blir man bare penere og penere ;)

Det er min erfaring også, men det er mange på min alder som har tapt seg kraftig det må eg si.

Skrevet

Det ser ut som om 90% av kvinnfolka som har vært her i over 10 år blei gravide eller fødte i 1998, da gjennstår bare spørsmålet om hvem som kan være faren?

Ps! Det var ikkje meg!

Jeg fødte også i 98, men jeg kjente ikke deg hehe, men du vet at : den som fisen først oppdager den er fisens rette farer ;) Så Geir, er du nå helt sikker på dette??

Skrevet

Det er min erfaring også, men det er mange på min alder som har tapt seg kraftig det må eg si.

Ja er du gal, jeg er en av dem som har endret seg mye fra 20 til 40. Men det er noe med utstrålingen til folk som får dem til å virke yngre likevel :)

Skrevet

Ps! Det var ikkje meg!

Det var selvfølgelig Dr. Anker.

Jeg husker en tråd her om at han var blitt pappa, startet av en av damene her. Det sto noe sånt som "gratulerer - hvem av oss er moren?"

Skrevet

Var du og gravid da?

Jepp, dvs jeg ble det etter ca 4 mndr her.

Guttungen ble unnfanget for akkurat 10 år siden denne uka!

Skrevet

Jepp, dvs jeg ble det etter ca 4 mndr her.

Guttungen ble unnfanget for akkurat 10 år siden denne uka!

Det er helt utrolig, les hele tråden så ser du at de fleste var eller blei gravide _etter_ at de begynte å bruke dol i 98.

Skrevet

Det er helt utrolig, les hele tråden så ser du at de fleste var eller blei gravide _etter_ at de begynte å bruke dol i 98.

Vi var vel i baby-lage-modus da, søkte på graviditet og havnet her.

Det var ihvertfall det jeg drev med det året...

-vi hadde egen barselklubb også vi med -99-barn

Skrevet

Jeg også begynte her i -98!

Gratulerer til deg også :) Geir sier "alle" var gravide da, var du også? hehe

Skrevet

Takk for hilsingen:-)

Det er faktisk 10 års jubileum i disse dager, mener det var i slutten av august, men kan ha vært i begynnelsen av september også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...