trollemor;o) Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Skrevet 4. oktober 2008 Jeg synes det er bare rmoren og den ene datteren som er sure og negative, faren og den andre datteren er helt OK. Ja, enig i det. Jeg ser opptak nå og moren kommer seg utover episoden. Etter at det kom en nyfødt blei ho som forandra.. 0 Siter
Babette Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Ja, enig i det. Jeg ser opptak nå og moren kommer seg utover episoden. Etter at det kom en nyfødt blei ho som forandra.. Så du forresten på den nye samlivsserien "Si at du elsker meg" på Nrk sent i går kveld? Jeg kunne bannet på at det var ekte sex, i det minste ekte ronking med ståpikk og sprut, men det tilbakevises i VG at samleiene var ekte. Uansett ser det ut til å være en bra serie. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Skrevet 5. oktober 2008 Så du forresten på den nye samlivsserien "Si at du elsker meg" på Nrk sent i går kveld? Jeg kunne bannet på at det var ekte sex, i det minste ekte ronking med ståpikk og sprut, men det tilbakevises i VG at samleiene var ekte. Uansett ser det ut til å være en bra serie. Nei, det så jeg ikke. Æsj, jeg gikk glipp av noe med andre ord;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.